Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P39a54v86e34l 67T49e97s84a85ř94í18k 6100503750245

Vidím to teď v reálu také, mám malou vnučku a vnuka, vnučka je typická budoucí maminka a vnouček typický budoucí tatínek a nikdo jim nikdy nic nevnucoval, přišli k tomuhle naprosto samostatně.

Doufám že ve škole jim nebudou vnucovat patologické básničky kde holčičky řídí a opravují traktor a chlapečkové se starají o příjemnou domácnost a děti.

Ono i při tomhle rozdělení rolí jsou i bez genderové výchovy matka i otec navzájem zastupitelní, tedy pokud okolnosti vyžadují, může tatínek dělat maminku a maminka tatínka.

+1/0
23.1.2017 19:32

A69n66n19a 59K71u39l50i56c81h25o25v66á 2126214

Proč je basnicka o tom, jak maminka pracuje a tatínek se stara o deti, podle vas patologicka??? Vy jste se snad o sve deti nestaral??? Nebo vase pani nikdy nechodila do prace???

Deti maji DVA rodiče, zeny se nemnoží parthenogenezi. A tatinkove jsou pro deti stejne důležití jako maminky. Proto je divne, kdyz se půlka skolni třídy v citance dozví, ze je na svete " k tomu, aby jednou byla rodičem" a druha nikoliv. Nebo je ideálem svobodna matka, kterou muž akorát oplodni a pak jde dál "objevovat svět" a na děti kašle???

+2/−1
23.1.2017 23:02

E44v28a 82S44t51o21č59e31s69o98v65á 1490235624163

Je to mile napsáno, ale podle mě jste "minula cíl". Je důležité, aby si děti našli vlastní cestu, ať už to bude voják (jako Váš syn) nebo modelka (třeba jednou Vaše dcera). Proti tomu nikdo nic nenamítá. Šílené je, když nezapadáte to těchle škatulek - společnost to prostě nepobere a jste divná/ý. Mám kamarádku, která vystudovala strojírenství na ČVUT, pak hledala práci v oboru, nakonec našla jednu podprůměrnou...na každém kroku narážela na "pozdvižené obočí", protože učitelé/šéfové si prostě neuměli představit, že by to mohla zvládnout. Opačná strana - ve firmě jsme měli recepčního - kluka. Práce mu šla (byl milý na klienty, hezky se oblékal), ale moji vlastní kolegové, které jsem považovala za inteligentní, si ho za zády dobírali s poznámkami na jeho orientaci a tak. TOHLE je špatně. Když chce někdo dělat věci malinko jinak, všichni společně mu to uděláme pořádně těžký. A tak by to být nemělo.

+5/0
23.1.2017 15:43

T38e43r23e28z67a 38T20u28l72k56o52v87á 3979150182514

R^

+2/0
23.1.2017 15:44

P81a94v72e51l 76T35e64s97a64ř64í48k 6950203930325

Ano to je špatné a aby se tomuhle špatnému zabránilo tak budeme znásilňovat naprostou většinu populace k něčemu zcela nepřirozenému. To je typická činnost neomarxistických trousičů dobra. Menšiny jsou nade všechno a kvůli nim se zlá většina musí podřídit všemu a ve všem. Rv

+1/0
23.1.2017 19:24

A25n87n49a 53K80u11l48i44c82h33o98v19á 2876974

A kdo koho znasilnuje? Je fakt takovy problem, kdyz ma nekdo odlišný nazor nez Ministerstvo školství a ozve se?

0/0
23.1.2017 22:49

E32v61a 26S60t56o82č53e50s20o39v12á 1780245634133

Já jsem teda nikde neřekla, že se má někdo podřizovat. Kdyby v té básničce bylo "holky jsou maminky, kluci jsou tátové", nikdo by ani nepípl. Protože by to bylo porovnání ve stejné oblasti. Ale básnička říká, že holky jsou maminky a kluci všechno ostatní. A to je jak z 18. století. Někdo tady v diskuzi dobře upozornil, že kdyby to byla věta v Koránu, všichni budeme křičet, že je to utiskování žen..

+2/−1
24.1.2017 4:07

J89a24n 18R77i34c37h10t58e60r 5362502433605

Ještě chvíli blbněte a děti vám vezmou:-/

+3/0
23.1.2017 10:50

Z89d28e76n26ě76k 10Ž42a12m31b44o62c21h 7780746770190

Paní Demlová, děkuji Vám za Váš příspěvek. Máme dvě dcery a syna a prožíváme to podobně. Moc hezky jste to napsala, smekám před Vámi.

+3/0
22.1.2017 17:04
Foto

M51a12r85k84é40t92a 18D90e40m63l70o32v12á 9640339162482

Děkuju :-)

0/0
23.1.2017 11:00

A92n59n91a 62K85u12l24i30c10h67o78v54á 2666554

Vždyť ten clanek je o necem jinem, než polemika nad básnickou. Já maminka jsem, dvojnásobná a stastna, ale prijde mi pitomé tvrdit, ze ze holky jsou na svete k tomu, aby z nich byly maminky, kdezto kluci k tomu, aby si hráli a objevovali svet. Božena Němcová není v učebnicích proto, ze vychovala 4 děti, ale protože byla skvělá spisovatelka. Co treba Matka Tereza nebo Olga Havlová, byly snad k nicemu a zbytecné?

Všechny deti si prece maji hrat a objevovat svět, nejenom kluci. Omezovani žen na jejich reprodukční funkci, to prece vycitame muslimum, resp. Afghancům a podobným patriarchalnim spolecnostem. Kdyby se ten verš označil za citát z Koránu: "K cemu je děvče dobré? K tomu, aby se vdalo a porodilo deti", budete mu taky tleskat, pani Demlová?

+8/−5
21.1.2017 23:28

P61e31t48r 19S34k63á58c30e96l 6194849849

Nic proti Vašemu názoru. Dík za zmínku o naší spisovatelce.

Ale - v novinách Deník byli zveřejněny informace o našich slavných lidech. Mimo jiných i informace, které jsou pro školní dějepisy tabu. Takže k paní Boženě Němcové v podstatě bylo uvedeno to, co jsme si již jako studenti šuškali. Že totiž jejich rodina se musela stěhovat z důvodu velké náklonnosti paní Němcové k mužům, Tedy nejen ke svému manželovi, kterého si vybrala pro životní pouť. Paní Němcová podle článku v Deníku měla tvrdit a prosazovat, že žena má právo mít až tři muže! Předpokládám, že tento její názor nesdílíte. Ona mj. byla i skvělou spisovatelkou proto, že vychovala 4 děti.

Nikdo nechce a neprosazuje omezování žen na jejich reprodukční činnost. Nechť Vám lékař, kterému důvěřujete, vysvětlí co by měla žena na základě stavby svého těla dělat, aby prožila život zdravě, smysluplně. Pokud při přednáškách nechyběl, určitě Vám sdělí, že pokud je to možné a jde "to", tak rodit a kojit. Mohou se feministky stavět na hlavu, přírodu neobelstí. Výsledkem životního stylu proti přírodou daných pravidel a zákonitostí jsou potom nemoci,říkáme jim "civilizační". Jsou i u mužů, i ti si musí vybrat, jak žít zdravě. A ne se vymlouvat při chabé vůli, že se někdo jako gay již narodil a že s tím nejde nic dělat. Kultura rozumu a vůle je název jedné knihy od pana Břetislava Kafky. O něm se ve školách vůbec neučí, proč asi? Troufám si tvrdit, že pokud bychom se řídili všichni jeho radami, farmacprůmysl by zkrachoval, lékárny by se zavírali. Co potom s těmi nezaměstnanými? Takže budeme pokračovat nastoupeným trendem rozvoje farmacprůmyslu, le-káren (takto je označuje herec Jaroslav Dušek)? Zdravého rozumu je nám třeba a návratu k přírodním a kosmickým zákonům a zákonitostem.

+1/−6
22.1.2017 0:03

E23v39a 19K10o66r20b56e71l84o24v84á 4552646102

Je zajímavé, že když v minulosti žily ženy tak zdravě, že jenom rodily a kojily, tak se v průměru dožívaly mnohem nižšího věku než muži. Jenže to by se vám, jako nábožensky založenému muži zřejmě líbilo. Církev zakazovala rozvody, takže když byla manželka již opotřebovaná, poslušně zemřela při porodu a vy byste si mohl najít novou. Vlk by se nažral čerstvého masa a koza náboženské morálky by zůstala celá.

+2/−1
22.1.2017 0:12

P71e63t39r 34S38k46á73c18e18l 6104629559

O délce lidského věku nyní - dali jsme léta životu, ale ne život létům.

Nevím,kde jste vzala informaci o tom, že se ženy dožívaly nižšího věku než-li muži. Znal jsem ženy narozené před rokem 1900, které vychovaly 6 a více dětí a dožili se věku přes 80 roků. Při veškeré dřině, každodenním zápasu o přežití. Mj. neznaly při své víře v Boha co je to stres a další projevy naší "civilizace".

V jednom pořadu ČT bylo konstatován opak toho co tvrdíte, totiž vinou i dvou světových válek na tom s délkou dožití byly ženy lépe. Přeci v každé obci jsou památníky mužům, kteří se nevrátili z bojišť. Jak z historie víme, zanechali zde vdovy s několika dětmi, že bylo 6 a více dětí nebylo vyjímkou. I dnes jsou na tom ženy líp než muži, protože mají cit pro správný životní styl.

K rozvodům - Vám se líbí porušení manželské smlouvy, tedy rozvod? Vždycky je chyba na obou stranách a svědčí to o nízkém stupni sebevědomí, sebedůvěry. Chybí odpovědnost, zvláště když jsou v manželství děti. Máte v tom chaos, církev nezakazuje rozvody, jen je neschvaluje. A není to proto, aby žena při porodu zemřela. Muž, pokud má se ženou děti, jí přeje jen to nejlepší. Tzn. třeba i to, aby ona jeho přežila.Nevěřte mi to, ověřte si to.

Náboženské založení nemá nic společného s faktem stavby těla ženy. S tím, co takovému tělu nejvíce prospívá. Nevěřte mi to, ověřte si to u Vašeho lékaře či lékařky. Fakta přesvědčují...R^

+3/−2
22.1.2017 0:48

E98v52a 89K71o62r81b76e10l88o84v20á 4102116682

Tu informaci o dožití si můžete ověřit. Vezměte si nějakou knihu o historii třeba šlechtického rodu a na konci obvykle bývají genealogické stromy i s daty narození a úmrtí. Porovnejte délku života mužů a žen, zajímavé pro vás bude, že nejdelšího života se dožívaly ženy, které neměly děti. A války do toho nepleťte, to, že někdo zahynul ve válce není důsledek nezdravého životního stylu.

+2/−1
22.1.2017 1:00

P96e93t69r 46S45k91á53c34e91l 6934899719

Války jsem uvedl jen jako velké zlo z hlediska nízkého věku dožití mužů v min. století. Máte pravdu, se životním stylem to nemá nic společného. Ale hodně to má společného s faktem, který jsem u této informace uvedl. Totiž že po nich zůstaly vdovy a ty se i při velkém počtu dětí dokázaly postarat o jejich řádnou výchovu a vzdělání. A dožily se požehnaného věku, některé víc jak 80 let. Neznaly stres, víte? Tato fakta moc nezapadají do vzorce představ "moderních" žen, chápu.

U šlechtických rodů je možné, že úmrtnost žen převládala. Ale u většiny našich předků tomu tak nemohlo být, vždy a až do dnešních dnů žije více žen jako mužů. Jak byly ohroženy ženy nemocemi, stejně tak s postupující industrializací vymírali muži. Chtělo by to zdroj objektivních hodnocení historiků.

0/0
22.1.2017 1:16

E79v48a 21K15o30r19b46e21l21o14v81á 4232616132

Že se vdovy dokázaly postarat o výchovu svých dětí? No, už nemusely rodit a kojit a mohly se starat o výchovu potomků. A že neznaly stres? Co víc může stresovat matku,když neví, jestli bude mít zítra jídlo pro děti? Jestli po porodu nezanechá svoje děti jako sirotky? Jestli muž nepropije výplatu v hospodě? Přečtěte si někdy, co o manželství napsala vzorná matka a hospodyně Magdalena Dobromila Rettigová. A když si nějaká žena stěžovala, tak ji takoví nábožní muži jako vy odbyli, že je to trest za dědičný hřích.

A jestli si myslíte, že šlechtičny umíraly dříve, vzhledem k příbuzenským sňatkům a následné degeneraci, tak jste taky vedle. Dědičné choroby vyplývající z příbuzenského křížení postihují více muže.

+4/0
22.1.2017 10:05

P78e64t21r 85S52k39á33c69e48l 6784489719

Nevím, odkud jste vzala informaci o mojí nábožnosti či bezbožnosti. Aby bylo jasno: Stížnosti žen beru na vědomí a řeším v souladu s farářem Carwreitem z Manchesteru. Ten v roce 1774 stěžujícím ženám řekl, aby svoje muže donutili víc a s fortelem vynalézat. No a vznikla látka, po níž bylo město pojmenováno. Dědičný hřích mi nic neříká.

Dovoluji si připomenout, že zde diskutujeme o myšlenkách a skutcích, o faktech. Nikoliv o osobách, nemusíte mne řadit mezi necitlivé fanatiky.

Vy jste prozatím nevyvrátila moje tvrzení (převzaté od vystudovaného lékaře), že ženský organismus je vybaven na to, že má rodit a kojit. V opačném případě dochází k závadnému stavu, k nemocem.Takový fakt je nezvratný, s tím nic nenaděláte.

K tomu stresu. Neznaly stres (i Vaše prababička), protože měly v sobě víru a lásku. Naděje se dostavila jaksi automaticky.

Nemyslím si a ani nevím, proč šlechtičny umíraly dříve. I když, jak Vy poznáte, že někdo umřel dříve a někdo později. Vy jste Vše-mohoucí?

Shrnutí - v jiném článku mi autor napověděl a vězte, že pokud odmítáme (muži i ženy) nutné utrpení, odmítáme posílení. Posílení proto, abychom se vyhnuli utrpení ještě většímu. Souhlas? Pokud nikoliv, obraťte se na Vaše vychovatele či lékaře, kterým důvěřujete. Nevěřte mi to, ověřte si to.

0/0
22.1.2017 22:37

E63v69a 11K74o59r94b81e90l11o37v88á 4822646112

Každá živá bytost se brání utrpení, proč by to mělo být u člověka jinak?

0/0
23.1.2017 21:32

T63e88r56e91z22a 56H84a42j23k88o22v15a 5517592474200

Zeny se dozivaly nizsiho veku nez muzi. Kvuli materstvi.

+4/−1
22.1.2017 17:03

P98e41t66r 58S54k75á19c46e53l 6854409709

Máte pravdu, kdysi se ženy dožívaly nižšího věku, ale nynější statistiky uvádí opačný údaj, že? Taky to je kvůli mateřství?

V mém okolí jsem znal řadu rodin, které měli 6 a více dětí a většinou s nimi v jejich dospělosti zůstali babičky/vdovy. Protože jejich manželé měli dvě a více zaměstnání proto, aby všechny uživili a dali jim vzdělání podle jejich zájmů.

+1/0
22.1.2017 22:40

P12e50t74r 37S31k51á75c44e23l 6554669909

Jo a to mínus je za co? Že mám jiný názor než-li je Váš?

"Rozhodljsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž jeopustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody,kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než sepřiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

0/0
22.1.2017 0:50

E86v31a 56K21o61r54b53e32l52o90v37á 4562266152

To mínus je za toho Duška.

0/−1
22.1.2017 1:02

P55e86t79r 20S48k35á25c23e40l 6724239849

Díky za vysvětlení. Nemusím ve všem s panem J.Duškem souhlasit, ale Vám vadí, že uvádí le-kárny? Vždyť nenasytný farmacprůmysl je má jako prodlouženou ruku. Předpokládám, že o panu Duškovi víte skoro vše. Že objížděl s panem Monfordem ČR a 3 tisíce lidí si poslechlo jak se stravuje. Vlastně že žádnou potravinu nepřijímá a žije. Nebo 4 dohody. Na takové myšlenky bychom se měli zaměřit a ne se přetahovat v názoru, kdo je zde a pro koho.

0/0
22.1.2017 22:45

E82v98a 83K13o96r53b74e74l71o33v29á 4962836972

Vědci dlouhá léta studují, bádají, dělají stovky pokusů a chce to spoustu námahy a odříkání, než něčeho dosáhnou a často se žádného vděku nedočkají. A druhořadý herec bez řádného vzdělání najednou objeví absolutní pravdu? A obecenstvo tleská, protože když to říká pan herec, tak to musí být pravda.

Neberte tu esoteriku tak vážně, je to jen taková hezká pohádka pro ty, kteří, jak většina herců tvrdí, šli na herce, aby se nemuseli učit matematiku.

0/0
23.1.2017 21:28

A42n18n27a 20K22u28l20i25c94h87o63v12á 2176404

Božena Němcová měla za cely život ctyri milence. Ctyri. Za víc jak 40 let. To Vam prijde jako nezrizený chtic a velka náklonnost k muzum??? Ze o tom mluvíte zcela mimo tema?

S každým se stykala jen velmi kratce a pokaždé sla do vztahu z velké lásky, zklamaná v nešťastném manzelstvi s mužem, ktereho ji vybrali rodice - nikoliv ona sama, jak bůhvíproč tvrdíte. Ono to ani jinak neslo, protoze byla po těžkém porodu frigidni a zemřela na rakovinu dělohy, ktera s tim taky souvisela. Posledni leta zivota neustale krvacela "tam dole" a byla velmi vyčerpaná. Nemel byste důvěřovat kazde blbine z novin.

Pokud jde o to, zda se bavíme o "omezování žen na jejich reprodukční činnost", doporučuju precist si znovu začátek básničky. K čemu jsou holky na svete? Pořád nic?

+3/0
22.1.2017 23:22

J75a72n90a 83S96t75e71h53l48í49k93o83v80á 2519430310676

R^ moc hezky napsáno!

0/0
23.1.2017 12:51

E81v35a 49S91t17o94č29e59s94o74v66á 1140945484933

Díky za tenhle názor!

0/0
23.1.2017 15:37

B45o43h97u97m42í45r 98Š18i36m88e69k 3771260374464

Díky! Moudré!

:-)

+1/0
21.1.2017 18:38

M67o80j73m30í81r 75S67k47á67l77a 2710332126

Tak k čemu jsou holky na světě je snad jasné, ne...:-P

0/−2
21.1.2017 6:25

E11v14a 49K52o10r98b48e46l53o45v88á 4322816272

A že je to zrovna jasné hlavně mužům.

+4/−2
21.1.2017 8:07

M13o47j26m12í32r 57S16k84á40l73a 2660272766

Jako že těm holkám to jasné není?;-D

+1/−1
21.1.2017 20:06

E94v40a 30K70o21r96b17e32l48o26v76á 4262876102

Budu parafrázovat jeden český film. Rodils? Nerodil. Tak nekritizuj.

+1/−1
21.1.2017 22:18

P24e45t83r 97S10k58á55c43e30l 6604689119

Když vám názor mužů připadá jako nemístná kritika, nechejte si od lékařky (pokud i lékařům nevěříte) vysvětlit, jaký je rozdíl ve stavbě těla ženy a muže. K tomu ještě přidám názor ministra kultury pana Dostála (šála kolem krku):

Žena která vychová 6 a více svých dětí by měla bát ohodnocena jako výkonná manažerka.

Pokud se budeme všichni řídit zdravým rozumem a přiklánět se k přírodě, Evropa a její kultura bude zachována. Podobně jak konali naši předkové po dobu 300 let, až do roku 1918.

+1/−2
21.1.2017 23:35

E54v93a 28K19o78r43b81e71l50o22v25á 4272206832

Otázka pro pány, kteří tak vehementně vnucují ženám jejich jedinou úlohu. Jste pro to, aby žena bez partnera mohla zažádat o umělé oplodnění? Vsadím boty, že většina z vás bude proti.

+3/−2
21.1.2017 23:55

P20e89t64r 31S48k84á43c57e91l 6494559759

Poslední věta mého příspěvku Vám nic nenapoví?

Nejde o to "pro či proti". Nikdo nic nikomu nevnucuje, můžeme se stavět na hlavu, zákonitosti přírody a přírodu samotnou neobelstíme. Vždy se nám rozhodnutí proti ní vrátí jako bumerang. Viz například povinné očkování.

Historie lidstva nás poučí, že? Ta je proti postupům odporujícím přirozenému vývoji lidstva. Každá společnost, která se vymkla přirozeným postupům (Babylón, aj.), vymřela. Rodina byla a je základem každé společnosti, nyní státu. Navíc neznám matku, která by nebyla ráda za vlastní (!) vnoučata. Bez umělých postupů. Vsadím všechno na to, že s příchodem zdravého rozumu, zděděného po našich předcích, se lidé navrátí k přírodě, k přirozenému životnímu stylu. Farmacprůmysl ostrouhá, zkrachuje.

A žena bez partnera? Něco jiného bylo před 100 lety, kdy manželé ani nepomysleli na chování vedoucí k zabránění mateřství a po I. sv.válce zůstaly vdovy s kupou dětí. Pomáhali sousedé, pomáhala obec.Jsou známy výsledky, jakým způsobem nyní matka bez manžela sama vychová svoje děti. Navíc platí tohle:

"Mužje sloup stanu, žena jeho plachtou a děti jsou provázky, kteréstavbu spojují" » Arabské přísloví.

Pokud se někdo svobodně rozhodne konat jinak, může. Ale měl by si býti vědom následků. Na tomto světě není nic bez příčiny a následek vždy přichází, následuje i chybná rozhodnutí.

0/0
22.1.2017 0:27

T65e68r31e60z20a 69T11u20l52k22o13v39á 3469430442264

Pane Skácele, má-li mít žena 6 a více dětí, tak šup, nediskutovat a vyrábět!:-)

0/0
22.1.2017 11:33

P58e11t30r 66S86k25á48c65e78l 6974219839

Dík za radu, Vy jedna humoristko. Nechám to již na mladších...R^

+1/0
22.1.2017 22:47

J66a96n 11D78ě63t12á76k 4231494889120

V

+2/0
20.1.2017 21:07

J54o26s10e41f 96S85u34k 4835150490264

velmi děkuji za váš příspěvek, souzním s ním zcela. A vaše slova o tom, že rovnost před zákonem neznamená snahu potírat přirozené rozdílnosti pohlaví by si feministky měly přečíst obzvláště pozorně. Nechápu, že Žáčkova krásná zbásněná oslava mateřství se může některé ženy dotknout. Nebo obdivovat ženu v básni v jakékoliv oblasti je podle nich dnes už nevhodné? Nebo to vadí jen u mateřství? PROČ?

+3/0
20.1.2017 20:34

V97l89a28s87t87i50m29i65l 81P21o57d27r52a55c21k34ý 8759434650319

Genderové stereotypy být musí, jsou přirozené. Odvádění od nich je cesta ke zničení společnosti nezakládáním rodin a nízkou porodností. V tom nás muslimové, kteří mají dětí dost, nezachrání. Naopak převálcují nás kolébkami. Rovnoprávnost je něco jiného. Ta je také nutná k funkci demokracie a rovnováze. Výchova děvčat k mateřství je také nutná. Básnička je správná. Individualistické a sobecké komentáře nechápu. Společnost musí existovat i do budoucnosti. Momentálně je ohrožena nízkou porodností.

+3/−2
20.1.2017 18:01

T76e68r97e74z50a 86H82a50j78k54o24v15a 5437502974200

Na stereotypech neni nic prirozeneho. Ty jsou velmi neprirozene.

0/−1
22.1.2017 17:08

M59i74c24h36a92l 83S17e90m96r97á56d 3852856617579

Smiřte se s tím, že ženská rodidla má a chlap ne... z toho plyne, že žena je tu opravdu právě proto, aby porodila dítě ;-) - nemusí, nikdo ji to nevnucuje, ale je to její od přírody dané poslání...

Osobně také nemám životní štěstí postavené na dětech a nemám tu potřebu někoho přesvědčovat o tradičních rolích mužů a žen... jen prostým pozorování lze dovodit, že spousta nezávislých žen jen díky biologickým hodinám přejde na režim matka aniž by kolikrát partner chtěl ;-D

+1/0
20.1.2017 8:55

B49o48h28u49m39í90r 52Š47i11m67e78k 3851360954524

Člověk by měl žít, jak ho Pán Bůh stvořil!

0/0
21.1.2017 18:42

E82v12a 56K10o73r11b29e39l38o91v60á 4172776512

I vy jeden nudisto!

+2/0
21.1.2017 22:20

P39e95t64r 27S95k74á66c25e10l 6674289179

Díky pane doktore. Tak Vy zde některým vysvětlete, jak je tělo ženy konstituováno, jaký by měl být životní styl ženy, aby žila zdravě. Ale nepodlézejte, sdělte jen fakta, která ze školy znáte.

0/0
21.1.2017 23:27

E36v23a 68K24o96r79b93e54l25o54v38á 4842876562

Porodit šest dětí považujete za zdravý životní styl?

0/−1
22.1.2017 0:00

P29e19t89r 57S77k83á74c95e70l 6704239689

Odpovím otázkou, i když to moc neschvaluji, ale Vy jste tolerantní:

Porodit 6 a více dětí, dobře je vychovat - to Vy považujete za nezdravý životní styl?

Neznám matku, která vychovala svých 6 a více dětí, že by měnila. Ono se jí to totiž ve vlně vrátí - všechna ta péče o výchovu a vzdělání potomků. V Českém rozhlasu Brno v pořadu "Blahopřání s písničkou" jsou toho nesčetné důkazy.

Nezdravá žena či její partner na takový počet dětí ani nedosáhne, v tom se snad shodneme. Oba musí být zdraví, logicky z toho vyplývá, že jde o zdravý životní styl.

Osobně znám manžele, kteří vychovali svoje čtyři synky a ti jim dělají neskonalou radost. Mj. v televizní soutěži tito synci jako jediní porazili v prolézání provazových a síťovaných nástrah profíky, proslavili tak svoji rodinu.

+1/−1
22.1.2017 1:01

E40v31a 84K66o11r88b80e66l74o16v70á 4232936792

Porod je hnusná záležitost, to vy chlapi nedokážete pochopit. Kdybych rodila svoje první dítě přirozeně a bez té vaší hnusné farmacie, už bych tu 32 let nebyla. A následy častých porodů jsou pěkně odporné, třeba taková inkontinence, to bych vám teda přála.

+1/0
22.1.2017 1:12

P23e33t35r 83S67k79á38c49e54l 6564359529

Omlouvám se, jestli moje názory chápete takto. Na stupnici bolesti byl porod dítěte nejvýš - 10 dolů. Ale - určitě při Vaší výchově se Vám utrpení vrátí v opačné vlně, budete totiž zahrnuta pozorností a láskou od svých potomků, kteří Vás obdaří vnoučaty. A to je teprve odměna za utrpení.

Odmítám jen současný farmacprůmysl, nikoliv porodníky, lékaře/odborníky, ortopedy. To jste mne špatně pochopila.

Každý si prostě neseme svůj kříž a jsou známy osudy lidí, se kterými bych neměnil, nepřál bych si jejich velká soužení prožít. Mj. i proto upozorňuji na fakta, která pokud přijmeme, usnadní životní pouť. Nejsme zde pro strasti, ale k radosti.

"Skutečná radost ze životaspočívá v tom, že se necháš strávit záměrem, který

sám považuješ za velký. Pak jsipřírodní silou a ne uzlíčkem bolístek a nemocí,kterýsi stěžuje, že svět se nesnaží učinit Tě šťastným.">George Bernard Shaw.

+1/0
22.1.2017 22:57



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.