Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

obr Kolodej

8. 6. 2012 16:27
Hezky clanek a karma

Me nejvic zujalo tvrzeni o 150 skolkach ktere pan hejtman za penize ktere nestacil ukrast postavil nebo zrenovoval. Ted uz se pry stavet nebude a tak spolecne s Tarasem a dalsimi obhajci zlodejskeho hauptmanna volam:

Kde si budou deti hrat,

kdyz uz neni strycek Rath ?   :-P

0 0
možnosti

Aretta

7. 6. 2012 19:06
...

R^

0 0
možnosti

rezjir rezjir

7. 6. 2012 2:43
A položila jste si otázku

co když skutečně nevěděl, co si nese? Dám-li někomu dát dárek na rozloučenou, tak nemusím obdarovanému hned říci, co je uvnitř.

1 0
možnosti

Martin5.35

7. 6. 2012 14:49
Re: A položila jste si otázku

Přiznal, že tam byla hotovost na volební kampaň ČSSD...

Vy jste neslyšel proslov svého oblíbence?;-D

0 0
možnosti

kreola

6. 6. 2012 18:53
Dobře napsané

Je to hezky napsané, jako ostatně všechno, co jsem od Vás četla. Chytré a svižné. Ten příměr s Monty Pythonama mě rozesmál.

Myslím, že jste to vystihla. Abych to upřesnila, vystihla jste, co si o tom myslím.;-)

Jsem ráda, že jste zase začala psát.

0 0
možnosti

Margot27

6. 6. 2012 19:03
Re: Dobře napsané

Díky, to mě těší. Tři blogy za den, to se mi ještě nestalo. Snažím se dohánět resty, když jsem tomu poslední dobou moc nedala :-)

0 0
možnosti

taras

6. 6. 2012 16:55
Vážení,

ptáte se každý na něco trochu jiného a není v mých silách (z časových důvodů) vám odpovědět. Nechtěl jsem se o záležitosti rozepisovat, protože na téma jsem už napsal dva články, ale tak napíšu holt ještě ten třetí, snad bude někdy zítra, a tedy se mrkněte na blog Miroslava Kodeta, ostatně Edmund a Kára už znají cestu.

Jinak ale opravdu děkuju za slušnou (i když tvrdě na tělo) diskuzi bez nadávání.

(Koblogerce Demlové udělám stejnou reklamu, jako jsem si teď udělal já u ní.)

1 0
možnosti

obr Kolodej

8. 6. 2012 18:04
Re: Vážení,

Pet clanku, Tarasi. Pet. A vsechny na jedno brdo a se spoustou nadavek.Rv

0 0
možnosti

temi

6. 6. 2012 14:17
Karma,

mě se Vaše shrnutí líbí a měla jsem podobné pocity...děkuji.

2 0
možnosti

Margot27

6. 6. 2012 14:24
Re: Karma,

Děkuju :-)

0 0
možnosti

taras

6. 6. 2012 8:17
Já jsem senior,

Rathova řeč mě nedojala, nezaujala, nějkteré pasáže byly skutečně nadbytečné a na city, ale nepochopila jste (nechtěla, nebyla schopna) základní sdělení: policie a státní zastupitelství postupovaly naprosto nestandardně a zřejmě porušily zákon s intenzitou na hranici trestného činu. Němcová pak je otřesný případ neschopnosti, podjatosti, živým důkazem, že ženy na vedoucí místa - s nečetnými výjimkami - prostě vůbec nepatří. Neumí se rozhodnout, co si vezmou na sebe a pak i ve všem ostatním.

A vy jste ilustrací této neschopnosti pochopit to, co je hlavní a nenechat se ovlivnit podružnostmi.

2 0
možnosti

DolevaP

6. 6. 2012 8:39
Re: Já jsem senior,

trestný čin je podružný, jen když vylejete žluč na autorku, že ?

3 0
možnosti

VerneP

6. 6. 2012 8:15
Jo,...

... kdyby uz tenkrat jeho velkeho ucitele zavreli, mozna bychom dnes nebyli svedky takovych saskaren.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik