Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

živíte ji?, pokud ne, tak ji nechte žít či rovnou bejt na pokoji

7 3
možnosti
MN

Ale jo, živili sme ji všichni, Vy i já, to byste se divil.

Tuny reklam navěšené na úspěšného sportovce nejsou charitou sponzorů, ale drsně se promítnou do cen výrobků, které potom kupujeme.

0 2
možnosti

No co zhasla další hvězda,nic se neděje budou další.Od rozhovoru jsem čekal o mnoho více o sportu.

3 1
možnosti
JB

J36a76n 38B73u81b95e73n

18. 4. 2018 17:25

A jéje, další chytrolín, co ví vše líp, než samotná Koukalová.

A napadlo Vás, že třeba o nic nestojí, nechce být tváří toho či onoho, prostě měla potřebu se vyjádřit a chce žít třeba v ústranní a věnovat se úplně něčemu jinému. Proč by měla být něčeho značkou? Co je na tom nepochopitelného?

7 3
možnosti
Foto

Protože v dnešním světě je značka každý, i vy ;-)

2 1
možnosti
Foto

R^aneb další hvězda padla z výšin do bláta:-/

8 1
možnosti
JB

No, tak je videt, ze marketingu moc nerozumite. Shodila svoji znacku, je dost nepresne oznaceni. Proste dela re-branding, resp. jeji manzel. To, ze se Vam nelibi jeji nove zacileni na bulvarni typ publika, to je pouze Vas nazor. Garantuji, ze si takto vydela vic, nez jako kristalove cista sportovkyne. Mne se to taky nelibi, ale takhle to proste funguje. Holt jsme narod divaku Novy a ctenaru Blesku.

1 1
možnosti
Foto

Já ten její krok nijak nehodnotím, líbí - nelíbí není v mém článku relevantní.

2 0
možnosti
Foto

Je to zvláštní, dala jsem vám karmu přesto, že s vámi nesouhlasím. Ale napsala jste to krásně a já bych byla velmi ráda, kdybyste měla pravdu. Ale já se obávám, že příští svět paní Koukalové je v bulváru. A budu jenom ráda, když se budu mýlit.

3 1
možnosti
VT

Taky to muze být soucást terapie,vypsat se z toho vseho.Za sebe mohu podekovat za super zázitky,kdyz jsem usedal z pohodlí svého gauce.To ze byla ohromná bojovnice,která nechala na trati vsechny síly,tak to také kazdý závodník nedokáze.Co dodat...Gábino díky.

2 0
možnosti
Foto

Asi jsem jinej, bral jsem s rezervou její Zbožštění (kočka to je to ano, ale pěknejch ženských u nás by jeden fakt nedopočítal) , beru s rezervou i tohle. Každopádně v závodních dobách mě párkrát dobře pobavila, přeju jí jen vše dobré.

2 0
možnosti
MB

Vždy jsem, na ropacích - A co dělala Tvoje slavná máma ? Moje dobře házela předměty do dálky, ta moje zase dobře střílela a běhala na lyžích. Nu dobře, nějaký příklad dala, fandy pobavila , dříve či později je třeba se živit, co tedy dále ? Moje rozjela byznys - Druhý za ni napsal knihu, ona pomluvila kde koho a co se dalo ! - Řekla, že jí to vlastně nebavilo ! Výborně, to si musím přečíst - To mne bude bavit ! Triko PUSA S AUTOGRAMEM bílé - 550 Kč. ..Díky, že jste si našli cestu na stránku s mojí kolekcí. . Vaše Gábi - :-)http://www.koukal.cz/p12-e-shop - To jsem koukal ! ...

4 0
možnosti
SN

:-).....Miroslave, souhlas. Dnes jsem si ji poslechl v 9 na radiožurnálu, velmi zvláštní osoba. Ale...zřejmě je ve vleku svého manžela, který zjistil, že se dá na její historii, vydané knižně , zbohatnout. R^R^R^

3 0
možnosti
RJ

R13a98d84e42k 63J39a45r10o71š

18. 4. 2018 14:20

Tož, svůj nový business už rozjela... Doporučuji prohlédnout její e-shop - aneb přehlídka totálního kýče :-)

7 0
možnosti
JH

Taky jsem si myslel, že se kuchařka Ládi Hrušky nebude prodávat a šeredně jsem se spletl.

3 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik