Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Váš poslední odstavec je velmi hezký, škoda, že nemá nic společného s osobností a politickou zralostí, respektive nezralostí, pana Drahoše...

2 11
možnosti
JH

Já jsem to tedy nedočetla, ale jen k tomu Dublinu IV. Evropské nařízení by to bylo v případě, pokud by s tím souhlasily všechny členské státy, což je velmi málo pravděpodobné, což Zeman naznačil, že je to nová záležitost. Takže patrně nedojde na nařízení, ale může mít i podobu mezinárodní smlouvy,kterou samozřejmě prezident podepisuje, Jako Klaus podepisoval Lisabonskou smlouvu, řekl tam Zeman!

3 3
možnosti
Foto

Je to připravované nařízení Evropského parlamentu, kde se o něm také bude hlasovat. Zeman nezeman. ;-)

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 13
možnosti
Foto

A proč musí být ty duely tvrdší, pane Dzmurane? První kolo ukázalo, že se debaty dají vést bez podrazů a lží, věcně a slušně. Proč máme jako normu přijímat to, že je prezident hulvát? Není právě tahle vaše argumentace důkazem, že mám v článku pravdu já? ;-)

16 0
možnosti
Foto

Zeman si o občanech nemyslí, že jsou hloupí, on je o tom přesvědčen. Dokonce to natvrdo řekl a také se podle toho chová.

Smutné je, že velká část občanstva ho svými reakcemi v tomto bludu utvrzuje.

Nebo....že by měl pravdu?

14 2
možnosti
Foto

Tak Bohouš si myslí, že má pravdu..,,.. Tedy Zeman.... :-)

0 0
možnosti
MV

Důkazy vypsané ve Vašem textu mluví za vše. A dokonce jste si dovolila luxus psát o někom, kdo se často nevyjadruje slušně bez hanlivych slov. Karma.

14 0
možnosti
ZJ

Hezky jste to napsala ale co když je vše naprosto obráceně.

Mně nepřišlo z pořadu na Primě, že nás prezident nemá rád. Ovšem viděl jsem tam člověka, který jak řekl prezident nemá názor-a to je šokující. Jeho příznivci skandovali a on ještě nedokončil myšlenku-co si o tom myslet?

Česká společnost měla pět let aby našla vhodného protikandidáta Miloši Zemanovi.

A hlavně jsem od nového kandidáta čekal nové vize a ne program anizeman!!

8 15
možnosti
Foto

J36a55k31u98b 36R37o23t63h

24. 1. 2018 12:46

A co když... zítra přistanou mimozemšťani? :-/8-o

3 0
možnosti
Foto

Ne, nejsme hloupí. Jen nechceme Drahoše. Pokud by Zemanův soupeř byl na úrovni, váhal bych, koho volit. Teď ale ne.

10 17
možnosti
Foto

J98a21k16u98b 94R44o26t80h

24. 1. 2018 12:37

Ale jo, jste hloupí. Ne proto, že nechcete Drahoše. proto, že chcete Zemana. :-/

24 4
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik