Diskuse

Živé květy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásný blog! A dědovi jsem kupovala Pitralon, pamatuju si, že stál 8,-Kč

0 0
možnosti
Foto

Jojo, tuším, že taťka ho taky kdysi pod stromečkem rozbalil, třebaže má odjakživa bradku;-D

0 0
možnosti
Foto

Pěkná vzpomínka, vše si živě pamatuju, díky R^;-)

0 0
možnosti

Přesně toto jsem dával pod stromeček babičce, ale dával jsem přednost fialkám. V mém případě je tomu již cca 50 let. Ještě si vzpomínám, že existovala "Černá kočka", tu jsem taky kupoval.

Babička to ale skutečně používala, ale decentně. Byla to prostá žena a přílišná vůně jí asi připadala moc "velkopanská". Tak si vždycky jen kápla na prst a jím tak 2x poklepala za uchem.

1 0
možnosti
Foto

V dobách, kdy alternativou bylo jen mýdlo s jelenem, byl každý vděčný za trošku něčeho lepšího, svátečního. Ale vzpomíná se na to hezky, viďte? :-)

0 0
možnosti

Děkuji za zahřátí srdce před Vánoci.

Živé květy si živě pamatuji, oblíbený dárek pro babičky :-) a Pitralon pro dědečka.

S trochou nostalgie jsem si jednou koupila šeříkovou voňavku od Yves Rocheru (voní podstatně decentněji, ale ten duch květinkové vůně v nich je) a minulý rok jsem dala své milé tchyni od té samé firmy konvalinkovou. To abych jí naznačila, že ji mám ráda ...

1 0
možnosti

Pěkně jste to napsala. Dík! :-)R^

2 0
možnosti

co já bych dala za ty konvalinkový...stačilo kápnout na kobereček na toaletě a vonělo to nádherně...jedna kapka do skříně sezonního oblečení a moli se stěhovali pryč a noví nepřicházeli...;-)

0 0
možnosti