Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P32a56v76e31l 59T50e66s48a59ř44í48k 6700343560245

Bych to zjednodušil,  co jste napsala když odhodíme "strach" správně řečeno rozum a zodpovědnost k našim potomkům a mohamedány vyznávající ideologii,  dle které má žena hodnotu a práva kozy a bezvěrec je něco jako Žid v nacistickém Německu, sem pustíme,   tak jejich plány zhatíme, když je nepustíme tak jim hrajeme do noty. ;-D;-D;-D

To má opravdu logiku, ale takovou dost ženskou, založenou na pocitech a dojmech. :-/

+1/−1
21.11.2015 21:26

P38a49v47e88l 36T82e24s77a50ř90í62k 6600833350935

Ano ti všichni mladí dezertéři potřebují on nás strašlivě nutně pomoc a my máme povinnost je přijmout a nechat válet na dávkách a naše vojáky poslat do jejich domovin hájit jejich vlast před islámskými teroristy. ;-D;-D

Vážená dámo soucit je krásná věc,  ale tady je hlavně potřeba mít soucit s našimi potomky,  aby oni jednou neprchali před těmito "zoufalými uprchlíky" kteří k nám přicházejí i se svojí domovinou, tedy  kulturou násilí a nesnášenlivosti, s  ideologii nenávisti zvanou Islám.

Ty ženy co k nám táhnou zamotané v náboženských islámských šátcích a muži s modlitebním koberečkem v batohu a tvrdí že utíkají před islámským státem, to je stejně absurdní,  jako kdyby naši emigranti v 50 tých letech zdrhali před komunistama s rudou hvězdou na saku, se spisky Marxe a Lenina v ruksaku a s úmyslem tuhle nenávistnou ideologii šířit v zemích,  které je přijmou. Rv

+2/−1
21.11.2015 21:07

P92e67t20r 73A61l36t40m51a78n 9685908886548

"Je potřeba už lidem jasně říct, že EU potřebuje eliminovat národní zájmy. A protože vnitřní migrace evropských obyvatel probíhá pomalu, vznikl projekt imigrace. Nechoďme už kolem horké kaše... Oni budou místní náckové chvilku demonstrovat, ale pak je to pustí a nakonec nám dají za pravdu." ... takhle mi to vysvětlovalo jedno sluníčkoVEUVEU

+1/0
21.11.2015 12:09

E75v74ž63e39n 23P44o81l76á44k 3358498421983

Článek má jeden dost zásadní nedostatek. Předpokládá, že podstatná část imigrantů jsou uprchlíci před válkou.

+1/−1
20.11.2015 19:22
Foto

K80a68r87e16l 63Á34b49e54l13o24v81s62k77ý 7969960683302

... a nejsou?

+1/0
21.11.2015 9:29

E45v93ž68e65n 73P25o97l30á69k 3908218261333

Nejsou. Vzhledem k tomu odkud prchají, kam prchají, že jde skoro výhradně jen o mladé muže...

0/−1
21.11.2015 11:26

M84a34r29t37i59n82a 90M62o36u64d15r65á 7720603816769

takové:

http://media.theync.com/vids/video11508.mp4

0/−1
21.11.2015 15:33

P44a46v83e17l 23T89e55s72a42ř17í52k 6880853920425

Skoro žádný není uprchlíkem před válkou, uprchlíky před válkou byli v Turecku a pokud jsou to bojeschopní muži tak ani v Turecku to nebyli uprchlíci před válkou ale normální dezertéři kteří zdrhají před svou povinností bránit své domovi.

+1/−1
21.11.2015 21:10

A37n38t78o39n57í43n 50K47o24u77n67o19v39s63k10ý 9108640268528

Podle říjnového průzkumu si trvalé usídlení uprchlíků v ČR přejí 4% voličů.

Paní autorka nesporně patří mezi ty 4%-ní.

Mezinárodní závazek o tom, že budeme na základě kvót přijímat teď i v budoucnu, libovolný a shora nijak neomezený počet uprchlíků je nesmysl.

Vždyť neumím vyčíslit o čem vlastně hlasuji.Je na politicích aby se o tom dohodli na mezinárodní úrovni.

Místo toho ovšem vidím snahu vysvětlit těm 96% že si mají přát něco jiného než si přejí.

Jsou politici od toho aby zastupovali zájmy svých voličů nebo aby svým voličům vysvětlovali, že oni znají jejich zájmy líp než voliči sami?

Pokud to druhé, tak potom je politik osobou, která začne nejlépe rozumět zájmům těch, kteří jí dali dostatečný počet hlasů a to od chvíle svého zvolení...

Myslím, že voliči přestávají rozlišovat levici a pravici, ale ty strany, které se hodlají řídit tím, co požaduje Brusel a p. Juncker a Berlín s pí.Merkelovou a ty strany, které to odmítají.

A ty první volit prostě nebudou. Viz třeba nedávné volby v Polsku.

To samozřejmě může vynést k moci i různé jinak rozumně nevolitelné obskurní strany, ale takový je život.

+4/−1
20.11.2015 17:34

L34u53k36a18s 19S94u78c55h93a51n40e11k 5756427313760

Nevyčetl jsem z článku, že si autora přeje trvalé usídlení uprchlíků v ČR. Vyčetl jsem, že autorka je proti podněcování vášní. S tím nesouhlasím také.

Nicméně - pokaždé, když se někoho od nás zeptáte, jestli si přeje, aby se k němu do paneláku nastěhovali noví lidé (cikání, židé, skini, anarchisté, pejskaři, muzikanti, feťáci, greenpeacaci, svědkové jehovovi, poláci, slováci, ukrajinci, maďaři, němci) , tak málokdo z toho bude nadšený. Zrovna tak pokud bude moci rozhodovat o tom, jestli si na louce sousedící s jeho zahradou smí někdo postavit nový dům nebo celou kolonii domů. I v takovém případě bude většina lidí volit svůj dosavadní klid. Varianty otázek "přejete si usídlení uprchlíků v ČR" a "vadilo by vám, kdyby se v ČR nějaký uprchlík usídlil" by daly překvapivě dost odlišné výsledky.

+1/−1
20.11.2015 18:18

A36n93t31o33n43í93n 98K69o39u55n79o25v19s42k16ý 9868720428688

Je-li autorka proti podněcování vášní, pak se její snaha dosti minula účinkem.

Přečtěte si jen dosavadní příspěvky a uvidíte sám, kolik jich podnítila...

0/−1
20.11.2015 18:22
Foto

P11a30v69e43l 78J86o55s94e82f 75A90b75e18r86l72e 4167423926196

Ale tady nejde o to, jestli máme strach. Jde o to, že tady nikoho takového nechceme a je právem nás občanů o své zemi rozhodovat. To je celý problém a tím to taky končí.

U následujících voleb volím toho, kdo s tím něco udělá,  asi bude jasné - čím drsnější řízek tím líp..

+1/−2
20.11.2015 16:41

K40a53r65e78l 62B24e62d45ř61i44c52h 7383433733411

Ne, nepřijímám.

+2/0
20.11.2015 16:20

O74l16d33ř86i53c55h 47K14a86d62ě64r14a 2172315683108

Pokud "pomoc" = nekontrolovaný, neřízený a neovládaný přísun dnes už statisíců příslušníků  jiné kultury, nejedná se o pomoc, ale o sebevraždu.

+2/0
20.11.2015 15:55

A54n79d33r37e44j 44B51u16r29e26š 4513935593393

Dobrý den, paní Demlová. Ujišťuji vás, že strach nemá pouze duševně nemocný člověk. Rád bych vás ale upozornil, že v současné situaci se mísí několik věcí dohromady. Je jistě nezbytné poskytnout asyl uprchlíkům v první bezpečné zemi a to na dobu trvajícího nebezpečí. Problémem je, že většinový podíl tzv. uprchlíků pochází ze zemí kde se neválčí. Druhým problémem je množství uprchlíků. Kolika miliónům uprchlíků Evropa je schopna zajistit odpovídající úroveň a jak se na záchraně uprchlíků podílí země blízké uprchlíkům? Třetí otázkou je kdo dal ve volbách politikům mandát přijímat milióny lidí odjinud a rovnou jim poskytovat občanství? Panská nadutost současných 'politických elit' je nepochopitelná a nedemokratická. Tzv. populismus je to, co chce lid, který si plitiky volil, aby plnili jeho přání? Proč tak politici nečiní? Poslední a snad nejméně závažnou otázkou je, jak může byýt prohlášeno za náboženství takové, které drží ženskou polovinu lidstva v podřadném postavení a doslova jí diskriminuje. Tato otázka se týká vás žen. Uvedené náboženství-sekta však považuje za podřadné ostatní nečleny, tedy pracuje s principem kolektivní viny. Mohu se domnívat, že by takové diskriminační náboženství mělo dostat na seznam sekt, pokud by nositelé a šiřitelé tohoto kultu nerovnosti neseděli na ohromných zásobách ropy. Příště by bylo dobré uvádět jaké životní zkušenosti s žitím mezi tak kulturně odlišnými národnostmi máte. Váš Andrej

+6/−1
20.11.2015 14:48

V47á57c12l75a21v 65Š81o54b48r 5623912497780

Evropa sama má 23 milionů nezaměsnaných (oficiálně... "euro"metodika uměle snižuje množství nepracujících tím že nepočítá "sociální" případy...

v takovém případě je reálná nezaměstnanost v EU v ekonomicky produktivním věku 40-60 milionů lidí (dle "sezóny")

povětšinou podstatně kvalifikovanějších lidí než kdokoliv kdo sem přichází.

+1/0
20.11.2015 15:01

V25á97c19l54a23v 91Š44o97b58r 5193452967400

neexistuje absolutně žádná reálná naděje že se dané lidi podaří jakkoliv asymilovat a najít pro ně uplatnění. Evropa už teď trpí přelidněním...

bohužel politici se neustále poplácávají po ramenou se stanchanovskými závazky stylu "my to zvládneme"... (a když ne tak za viníky svého selhání označí všechny co jejich upřímnou snahu a optimismus kritizovali)

S tou trapnou politikou naděje a optimismu v Evropě je potřeba zkoncovat.

+1/−1
20.11.2015 15:09
Foto

K64a27r66e37l 14Á53b53e57l25o17v12s41k20ý 7139270983402

Velmi dobře až precizně shrnuto, je tam skoro vše. Navíc velmi slušně, bez urážení a zesměšňování, což se nám mnohým pravda nedaří - přesto výsledek naprosto stejný - tedy minimálně co se diskuze týká. Jen je nechte ať se bojí - mne napadá jaksi automaticky - asi to ke svému životu potřebují. Já Vám dávám samozřejmě karmu R^ a s úctou zdravím - je celkem smutné sledovat, že dnes více než často jsou ženy odvážnější, než mnoho mužů.

+8/−8
20.11.2015 14:36

P70e44t93r 65M35e18j20z70l37í11k 8248414871470

Ano, slušně, bez urážení a zesměšňování je tam skoro vše, co je potřebné k manipulaci. To ostatní tam není, jak jsem již napsal níže (a žádný podobný manipulátor se ani slovem netroufl ty nesrovnalosti vysvětlit či vyvrátit).

Ano, můžeme například kukačku obdivovat, jaké má krásné peří a jak krásně kuká. A  nadšeně o tom psát. A pohrdat lidmi, kteří kukačku fašisticky nemají rádi. Ale tím, že úmyslně zamlčíme, jakým způsobem se rozmnožuje (a že to je právě ten důvod, proč ji někteří nemají rádi), manipulujeme

+1/−6
20.11.2015 16:30
Foto

M65a78r79k10é64t86a 21D58e48m94l31o98v89á 9170229132882

Děkuju za milá slova :-)

+2/0
20.11.2015 17:04
Foto

K26a97r27e48l 10Á12b74e38l19o56v65s76k51ý 7389250363682

Není vskutku zač, není zde mnoho lidí, kteří si zachovávají své názory a lidskost i v době, jaká nastala a kdy jsou za to napadáni. Každého takového je potřeba si vážit a podpořit ho, tím spíš, má-li navíc nesporně pravdu. A ti zde, co to nechápou a dokonce urážejí, ať už viditelně nebo skrytě, ti jen dokazují svou vlastní ubohost a malost. Je mi z toho čím dál více smutno, nevěřil bych, že máme tak krátkou paměť. :-/

+1/0
20.11.2015 17:14

J45a62r39a 12R62a22n29k 1221956989441

R^Mluvite mi z duse, proto fandim dnes Francouzum kteri se rozhodli zit normalne, tak jako pred tim, bohuzel to u nas asi tkhle nikdo nebere, ale po 40 letech temna, jak muze nekdo vedet neco o savoir-vivre.Parizani dnes naplnili tak jako kazdy patek restaurece a bavi se, i kdyz smutek tech pozustalych resoektuji:-)

+2/0
21.11.2015 5:38

J36a27n 12P57a33l22l97a43s 3704983650757

Zato v Bruselu nejezdí metro a úřady vyzývají občany, aby nechodili na koncerty.

0/0
21.11.2015 17:13

A15l71e54n39a 54D80o96s66k15o71č30i71l59o72v86á 7620844962364

A v Malmo platí 4. stupeň nebezpečí teroristických útoků z 5.

+1/0
21.11.2015 21:11

J14a13n 40P12a90l54l17a52s 3384403810657

Díky, to jsem nevěděl, nestíhám číst všechno.

0/0
21.11.2015 21:17

A69l78e85n34a 40D18o81s74k40o97č42i39l63o96v39á 7970604352444

Také nečtu všechno, ale hlásila mi to přítelkyně, která tam trvale žije.

0/0
22.11.2015 8:09

J57a72r72a 60R72a74n68k 1631846469381

Diky Karle, uz jsem se bala, ze rozum uz se vytratilR^

0/0
21.11.2015 5:34
Foto

K67a35r32e16l 60Á91b72e48l55o54v13s32k95ý 7159690103482

Já děkuji, Jaro - takhle je to fajn;-)R^ ... no, rozum se pomalu vytrácí, bohužel asi není na místě, neb žal zůstane slušným lidem.:-/

+1/0
21.11.2015 9:33

P93e24t19r 90B13r94o34d91s95k28ý 5236583705539

.....  co VY svoji úvahou světu vlastně sdělujete ?!? V tem "zvedání hlav" se trochaj ztrácím ... se tím netrapte a příště něco z inačího soudku, jooo ?!

+3/−1
20.11.2015 14:35

M96a37r11t39i16n16a 56M45o47u34d22r78á 7880533496769

Fakt mě udivuje, když je to právě ŽENA, kdo má problémy někoho odmítnout. 

Ženy, které neodmítají, se hojně sdružují v určitých lokalitách, mezi něž patří/patřila i nechvalně známá E-55 nebo pražská Perlovka. Solidárnější poskytují služby gratis.

Ty ostatní nemají s vyslovením a důsledným vyžadováním respektu k vyslovenému "NE!!!" žádný problém.

+7/−4
20.11.2015 14:33
Foto

K54a12r73e29l 69Á69b37e47l64o39v96s23k63ý 7739590883842

Promiňte mi milá paní, ale způsob jakým se snažíte přesvědčit o své pravdě není ani moudrý a mám pocit, že ani příliš slušný. Zvykl jsem si zde za šest let na to, že mnozí rádoby slušní diskutéři, mnohdy i vzdělaní a chytří, urážejí tím nejhorším způsobem - dokonce o tom zrovna smolím článek, ale opravdu nechápu proč i lidé jako Vy? je to celkem smutná podívaná, kterou neopravňuje ani strach, a ani pravda - kdyby to tedy pravda byla. Je to maximálně půl pravdy, to je potřeba mít vždy na zřeteli. :-/

+4/−5
20.11.2015 14:46

M11a16r93t93i75n63a 93M90o57u76d83r78á 7330153796519

já neurážím, suše konstatuji holá fakta.

Jestli si je někdo vezme osobně je jeho problém. 

Jsem přímý člověk, nebudu chodit kolem horké kaše jen proto, aby neutrpěl něčí outlocit.

BTW že mě napomínáte zrovna Vy je opravdu veselé.

+2/−2
20.11.2015 14:51
Foto

K29a72r20e84l 51Á83b36e10l63o73v75s18k42ý 7809720743322

... no vida, jsem vám odpověděl a protože jsem nechodil kolem horké kaše jak vy říkáte, a vámi podsunuté tvrzení jsem řekl na plno, systém iDnes mi příspěvek odmítl uložit, protože si nepřeje takovou diskuzi - takže mi vlastně jen potvrdil, že váš příspěvek je neslušný. Já vás nenapomínám, pouze poukazuji na tuto skutečnost. ;-DR^ systemu ochrany slušných diskuzí 2x;-DR^

+1/0
20.11.2015 17:26
Foto

K93a87r47e54l 81Á78b48e79l37o21v92s52k67ý 7419330263712

... to bude super materiál do chystaného článku ;-D

+1/0
20.11.2015 17:28

M44a11r49t14i42n26a 79M93o40u11d86r84á 7580753136199

Jo, svůj příspěvek tam určitě dejte, bude se vyjímat. I rubrika Hydepark občas potřebuje nové články.

Výsledek Vašeho nechození kolem horké kaše nepochybně odpovídal Vašemu naturelu, takže se ani nedivím, jestli zmizel. 

Můj příspěvek poukazuje na to, že slušná žena umí říci: "NE!!!" bez ohledu na akutní potřeby druhých (např. mužů). Prostě nelze dát všem to, co chtějí, jen proto, že to chtějí. A je vysloveně žádoucí umět to "Ne!!!" včas říci. Naopak se mi jeví zrůdné nabádat jiné, aby se svého práva na "Ne!!!" zřekli.

0/−1
20.11.2015 18:41
Foto

K56a39r26e42l 95Á46b92e70l14o23v72s42k57ý 7949420513902

... právo říci ne, nikdo nikomu neupírá ... říci ne, je jedna věc, vyvolávat hysterii a zášť - honit si na tom politické body - zneužívat této situace, to už je o něčem jiném - nebo ne? Nehledě na to, že přesně to nahrává teroristům - což je podstatné.

    Přirovnáváte chtě - nechtě ? ostatní k lehkým ženám - já jen řekl ono slovo - myšlenka nebyla má, a nesrovnávám - směšné je právě to - že sprosté slovo je "nevhodné" do slušné diskuze - sprosté myšlení zaobaleno do slušných slov je vhodné a povolené. Čemu se tak asi diskutéři učí? Slušnosti? Korektnosti? To slůvko je skloňováno všemi - probůh, co to je? Zmatení jazyků. Směšné.:-/

0/0
21.11.2015 9:45

M70a46r71t35i27n60a 71M67o60u51d76r61á 7930783446899

Autorka jasně nabádá, abychom neříkali "NE!" z jakýchsi vyšších principů vzletně označovaných jako"evropské hodnoty" (=vágní pojem, jenž dosud nikdo naprosto přesně nedefinoval):

"A není odmítnutí pomoci potřebným, uzavření hranic a paušální odsuzování pošlapáním těch evropských hodnot....?"

Pomoc potřebným se různí podle toho, co potřebným aktuálně chybí. 

.

Osobní problémy stran regulace diskusí řešte s administrátory.

0/0
21.11.2015 15:45

J43i21ř12í 16M83r74k96v17i77č98k29a 8532466460441

Článek o špatných diskutérech opravdu napište a rychle. Zatím se toho tématu nikdo v historii blogů nechopil;-D

+2/0
20.11.2015 14:52

M68a44r92t86i38n40a 83M38o77u54d74r45á 7940263196209

takové články mívají jedno společné - špatným diskutérem je podle nich zpravidla ten, kdo s autorem and his boys and girls nesouhlasí

+8/0
20.11.2015 14:58

J43i37ř51í 23M83r40k45v17i95č49k64a 8562276400271

R^;-D

+2/0
20.11.2015 15:05
Foto

K30a24r16e18l 26Á10b91e15l59o59v81s33k61ý 7189380113902

... no vida, ještě jsem nic nenapsal - respektive nevypustil, ale vy už jistě víte o čem to bude a co tam konkrétně bude. Čeho je to asi dokladem? Pro mne zcela jednoznačně toho - že vy nenasloucháte, vy jen chcete autora shodit - urazit, aby ta vaše pravda zůstala nedotčena. :-/Rv

+1/0
20.11.2015 17:04

J68i88ř85í 26M94r32k59v37i98č85k89a 8882756360201

Čím je to dokladem? Nejspíš dlouholetou zkušenosti z pobytu v místních luzích a hájích. Z lejna bič neupletete a když upletete, tak nezapráskáte, těžko si představit, že by stokrát omleté téma mohlo být uchopeno nějak jinak. Každopádně, rád si Váš nový a neotřelý pohled na zlé debatéry přečtu;-D

+1/0
20.11.2015 17:40

M46a36r54t30i87n18a 91M19o50u31d91r63á 7120163826979

Právě že nasloucháme (já, pan Mrkvička a mnozí další), dlouhá léta a důkladně, proto také máme velmi rychle jasno.

+1/0
20.11.2015 18:31

J66i47ř72í 87M38r54k11v35i91č56k79a 8272246110261

Je pravda, že u některých blogerů si stačí přečíst jejich jméno, název blogu a máte jasno.

+1/0
20.11.2015 18:39

M82a32r70t85i34n63a 18M23o82u75d79r44á 7930133676579

bohužel máte pravdu

0/0
20.11.2015 18:42

J31a25n 86M33r51k12v48i81č91k34a 9283386415378

Kdyby vám vybombardovali dům, sebrali práci, zabili příbuzné, co byste dělali?

Určitě bych nejel přes celej kontinent, ale do země mě kulturně, klimaticky a jazykově bližší.

+5/−1
20.11.2015 14:29

J74a93r49a 15R18a41n40k 1291586449581

Proto jsou uz tabory v okoli Syrie preplnene, pane Mrkvicko uz temer 5 milionu, ja aspon pomaham financne.

0/0
21.11.2015 5:39

R34a89d21i57m 19K17a32l33a97s 2570116372771

A přesně takové názory jsou ty nejnebezpečnější...

Před rokem 89 se utíkalo do zemí stojících na podobném kulturním základu, neodcházelo se většinově někam do Sýrie nebo Iráku... Navíc nešlo o takové množství lidí a ještě v tak krátkém časovém úseku.

Hitler živil v Němcích ničím nepodloženou nenávist vůči Židům a konec konců i slovanským národům. Němci vymýšleli obraz - karikaturu krvežíznivého Žida schraňujícího peníze apod. Ale my si nic vymýšlet nemusíme imigranti a migranti sami dokazují, že nebezpečí je reálné, a někteří Evropané už za to zaplatili životem... Člověk, který toto přehlíží, by z toho měl pro sebe vyvodit důsledky...

Migranti k nám přichází z jiného kulturního zázemí a nejsou připraveni na to se adaptovat, mnozí z nich ani nechtějí. Mají zcela jinou představu o fungování společnosti než my i jiné prostředky k "zajištění svých domnělých práv" a nemusí jít ještě nutně o tu nejhorší možnou formu... Mnozí navíc vyznávají náboženství díky kterému jsou velmi náchylní k radikalizaci, ať už v první druhé nebo i třetí generaci.... To nikdo neuhlídá... A náchylní jsou proto, že jsou buď inspirováni (dnes IS), anebo se nacházejí v nepříznivých společenských podmínkách, protože se nebyli schopni začlenit do společnosti... byť jejich životní standard je jinak slušný nebo přiměřený. Šance a schopnost začlenit se je u nich obecně podstatně menší... Jenže Evropan, který se není schopen začlenit, končí buď na ulici nebo ve vězení, ale nestává se z něj zpravidla masový vrah nebo náboženský radikál...

Aktuálně si zveme Islámský stát k nám do Evropy... Padly některé představy o jakési nedotknutelnosti našeho území, můžeme čekat cokoliv a vědí to nyní islamisté i IS... Ale stále vítáme každého a myslíme si, že můžeme "žít v míru a lásce se všemi a s otevřenými dveřmi"... Bohužel nemůžeme. A čím dřív to pochopíme, tím větší máme šanci na to se zachránit...

+9/0
20.11.2015 14:15

M74a80r82t87i93n 98P44r78a80c54h11a84ř 9945889

Dobrá, tak my nebudeme mít strach a necháme se od nich postřílet jako ovce s úsměvem na rtech.

+11/−1
20.11.2015 13:57

M93i35l26a11n 66S52t73e26h21l37í34k 7820279953151

Většina guvernérů jednotlivých států USA je proti plánovanému přijetí syrských imigrantů. Stejně teď hlasoval americký senát. Důvod ? Bezpečnostní rizika, spojená s příjetím takového počtu lidí, mezi kterými mohou být i jedinci, nebezpeční jejich zemi. Máte snad pocit, že američtí guvernéři a senátoři jsou ustrašení jelimani, kteří neví, která bije ? Nebo snad nenávistní xenofobové ? :-P

+7/0
20.11.2015 13:51

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz