Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Moc krásný článek. Já jsem si u dcerek vysloužila ostruhy za to, že jsem opravila kapající kohoutek, měnila žárovky, opravovala hračky. Táta měl hotelovou školu a technické věci jej zdaleka minuly, pokud byl zrovna doma, protože pracoval v restauračním vozu na kolejích. Složitější opravy, hlavně elektrické, zabezpečoval manžel mé kamarádky v domě.

0 0
možnosti
Foto

Jasně, my ženský si vždycky nějak poradíme :-)

0 0
možnosti
KT

Nevím jestli je dobrý nápad obezdít kominíka. Co když se bude bránit?

1 0
možnosti
Foto

Tak ho ke komínu přilepíme izolepou ;-D O tom dvojsmyslu vím, ale nechtělo se mi přidávat další vysvětlivku. Mea culpa.

1 0
možnosti
Foto

Hezké! My, mámy, jsme prostě tak perfektně maskované supermanky, až to tu a tam někdo přehlédne.

4 0
možnosti
Foto

Je to tak, Zuzko. Ale my nejsme žádné ješity, co čekají na potlesk. Já jen občas významně utrousím: "Jo, kdybyste mě neměli, to byste se divili!" ;-D

5 0
možnosti
KB

Dobrý den, blog je krásný. Mám jen jednu "technickou". Když je někdo chytrý jak rádio, znamená to, že plká blbosti o tématu, kterému nerozumí. Pokud jste svého muže a otce vašich dítek chtěla pochválit, bylo by vhodnější uřít třeba sousloví, že je chodící knihovnou. Nebo tak nějak. Zdraví Tina.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, jsem ráda, že se vám článek líbí. Ta věta je myšlená lehce ironicky, proto to rádio :-)

0 0
možnosti
Foto

Ale chlapi to vědí a jsou rádi, že vás mají. Ale ta mužská ješitnost, tak už je to zařízené. Kdyby nebyla, tak by vás to nebavilo.

7 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik