Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A to bych zase neřekla... protože gmail i yahoo s majiteli zablokovaných nebo jinak nedostupných stránek komunikují a po jen malilinko složitém prokazování identity a zodpovězení otázek podpory poskytovatele má majitel schránky přístup zpátky do 24 hodin. A to mi zas netvrďte, že Seznam má víc klientů, než Yahoo, takže proto nestíhá...

3 0
možnosti
Foto

R82o23b44e54r66t 40P53o67c16h

25. 6. 2013 18:35

A co jsem si já zažil a ještě zažívám kvůli článku ze dne 21. 3. 2011, kdy jsem se otevřeně vymezil proti ohavnému útoku na tehdy dvouletou Natálku! Dodnes mi nedají pokoj.!!

2 1
možnosti
Foto

Vy si můžete s pí. Demlovou podat ruku. Co si vzpomínám tak nikdo ohavný útok na dvouletou Natálku neprovedl. Ogaři si chtěli dokázat co jsou za geroje a do domu naslepo hodili zápalnou láhev. Teď kvůli tomu nadlouho sedí za katrem. jiní z druhé strany udělali podobné násilí a běhají po svobodě. Pí. Demlová zase v blogu píše o jedovatých slinách, prostě hnus a hrůza u Vás i u ní. Když to pojmu s nadhledem, ukažte mi mezi Romy někoho, který háže na romského násilníka nebo zloděje špínu a nazývá ho hanlivě a odsuzuje jeho čin.

7 5
možnosti
Foto

Ačkoliv jsem s pojetím článku nesouhlasil tak v tomto jsem s autorkou za jedno. Za takový článek bych rozhodně popularitu mít nechtěl.

0 2
možnosti
HP

Seznam se postavil na stranu pravidel, ne hackera.

6 0
možnosti
JD

Těm, kteří píší, že si jen honíte vlastní poplularitu, tady tímto nadáváním na poskytovatele jen dáváte za pravdu

6 2
možnosti
Foto

Nu...tady už nesouhlasím s tvrzením ... "že Seznam stál na straně hackera" :) Seznam ba naopak stál na straně zabezpečení Tvé mailové schránky ... já sice chápu celou tu problematiku se zapomenutím, když tam nechodíš přes webové rozhraní ... ale prostě vžij se do role poskytovatele schránky zadax s minimálně statisíci aktivními využivateli ... vybudovat si své jméno něco na našem malém písečku stálo...a teď řeš problém, který není Tvůj, nestandardně :) Plivnutí na Seznam je v tomto případě mimo mísu ...

9 0
možnosti
Foto

No já nevím. Jsem jedna z prvních klientek Seznamu, takže i díky mně si vybudoval jméno, jak píšeš (když už si teda tykáme). A že ho můj problém v nejmenším netrápí, pro mě bylo nepříjemné a smutné zjištění. Na Seznam neplivu, ani nenadávám, jak píše pan Drásal výše. Jen jsem popsala situaci, aby třeba někdo, komu se to stane příště, nebyl tak zaskočený jako já ;-)

1 3
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik