Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Osobně vidím určitý, byť zcela banální, etický problém s karmou zde diskutovaného článku. Mnozí  ji prokazatelně udělovali za "hackerskou" verzi textu a teď Vám vlastně zdejší systém přiděluje vyšší hodnocení, než které jste si u čtenářů zasloužila. Tahle hodnocení jsou mi vlastně jedno, stejně je mohou admini dle libosti manipulovat, ale pokud to myslí vážně, měli by problém hodnocení zcela rozdílných textů na jedné stránce do budoucna řešit.

0 0
možnosti
Foto

Já naprosto souhlasím s panem prezidentem. Je mi uplně jedno, že koalice má 101 hlasů. Je potřeba, aby koalice už konečně skončila a pan prezident zatím dělá to, co řekl! Nechce ji jmenovat, protože většina lidí ji nechce! Jen modrákům, tupounům a Píkovce se to nelíbí, přijdou totiž o koryta! To, co pan prezident dělal ovšem není protiústavní! To byste si měla zjistit, paní Demlová a nepsat takové, slušně řečeno, kraviny!

1 0
možnosti

... a osmistém padesátém šestém obraze je již Eliška dávno provdána a rychtář Hlavsa umírá. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jsme docela závislí na tomto virtuálním světě. ...

0 0
možnosti

Bojím se, že to heslo asi moc silné nebylo, když ho někdo dokázal poměrně snadno prolomit...:-/

1 0
možnosti

;-D;-D;-D;-D;-D Diskuse o ho......ně.

1 0
možnosti
Foto

H51o89n56z87a 81M75a39r14e74k

25. 6. 2013 20:52

To je článek o paterčatech jako já prezident.. Rv

6 2
možnosti

Používám na každý okruh činnosti jiný email a myslím, že je to i zásada emailové hygieny. Prostě nakupuju přes jeden email, na diskuse mám další a na práci zase jiný.

Trochu nerozumím tomu, proč máte všechno v jednom mailu, je to přinejmenším neprozíravé.

6 0
možnosti

Neprozíravé je velmi jemně vyjádřeno, pokud se autorka opravdu má za tak veledůležitou osobu, jak se zde prezentuje, pak mít jeden mail na vše a ještě s ním mít provázány účty, je pouze a jen blbé...

5 0
možnosti

1) Nevím jak teď, ale seznam hodně teží z konzervativnosti a zavedených schránek které lidi nechtějí měnit. Dodneška si pamatuji tu bezmoc, když jsem někomu ze supportu Seznamu vysvětloval že v cizině skutečně nemám českou klávesnici, takže captcha s českými znaky je problém (a ty tam byly vždy i po xtém refreshi)

2) Docela by mě zajímalo jak Vám nějaký hacker ukradl heslo. Tipl bych si to na hodně velkou nedbalost.

0 0
možnosti
Foto

To mě by zajímalo taky :-) Je pravda, že jsem heslo neměnila celých patnáct let, protože mě nenapadlo, že by se něco takového mělo stát, taky proč, že jo :-) Ano, bylo to hodně naivní, však to taky beru jako cennou lekci. Ale i dnes, když bych to heslo chtěla použít, mi Seznam tvrdí, že je "velmi silné". Takže zas tak velká nedbalost to snad nebyla...:-/

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS