Diskuse

Megamatky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

Bígl

30. 3. 2012 0:00
Proč na jiné máte jiné měřítko?

Cituji: a taky jsem s nimi jezdila a jezdím na hudebku, balet, florbal, fotbal či sbor a dobře vím, jaké jsou nervy, všechno to stihnout. Proč tedy máte potřebu to u jiných hodnotit? A znevažovat? Proč to ironické o domečku za městem, kam jezdí autobus jednou za čas? Protože vy jste vyřešila své bydlení jinak? Vím, že neexistuje něco jako ženská solidarita, jen mi to vždy jednou za čas musí někdo připomenout. 8-o

5 0
možnosti
MM

malaloginka

30. 3. 2012 2:35
Re: Proč na jiné máte jiné měřítko?

Od autorky tento článek neberu jako znevažování,ale spíše popis doby. Pravděpodobně své bydlení má blíže všem těmto akcím. Domečky za městem jsou pro mě, jako z mého dětství, paneláková sídliště, kde nebyly ani chodníky. Ženská solidarita existuje.

Akčnost některých lidí i žen matek je u mnohých přehnaná a zbytečná, jen si myslí, že je to tak správně. Všechno má své meze.

2 0
možnosti
MM

malaloginka

29. 3. 2012 23:29
Souhlasím-pište častěji

Ano jsou tzv.nejen matky,ale i lidé,kteří"stihnou všechno" a myslí,že je to, to nejlepší, ale zatím si sami nebo všichni ti, kteří jsou kolem nich a kterým"velí" uženou tak žaludeční vředy, nestálost u jedné věci vydržet, netrpělivost..... To je akčnost dneška.

4 0
možnosti
TP

Kluk ze Zlína

29. 3. 2012 22:06
Pěkný článek

Pište častěji

R^

4 0
možnosti
MD

Margot27

30. 3. 2012 7:17
Re: Pěkný článek

Díky:-)

0 0
možnosti
S

standysman

29. 3. 2012 21:50
Podobný článek

tu kdysi byl a používal se v něm termín Supermatky, což mi přijde lepší (jako supeman, který stíhal mnoho věcí najednou a byl všude) slovo megamatka mi spíš evokuje matku plnějších rozměrů. Jinak článek je super a je pravda, že některé matky to trochu přehánějí. A jak píšete, že z nich stejně asi nebude nějaký super úspěšný jedinec v dané věci, samozřejmě je těžké najít to ono co dítě chce dělat, ale pokud se to dělá metodou jak popisujete, že dítě dělá každého půl roku něco jiného (karate, keramika, tenis, zpěv apod) tak je to logické. Jágr bruslil od útlého věku, Sáblíková taky, a tak je to se vším. Takže vyhráno má ten, jehož dítě se něčeho chytne už v útlém věku a baví ho to a nepustí, pak bude pravděpodobně superúspěšnej.

0 0
možnosti
G

Gwendolyn!

29. 3. 2012 22:40
Re: Podobný článek

Supermatka se rovna zaslouzila matka. Ja osobne davam prednost terminu matka taxikarka, ktery jsem cetla poprve myslim u psychologa  Jana Uwe Roggeho;-)

0 0
možnosti
E

elfinn

29. 3. 2012 21:47
My doma

je nazýváme "zasloužilé matky". Porodily, to je jediná jejich náplň života, které se věnují. A dávají to všude maximálně najevo. To, že jim ostatní část života utíká, nějak nevnímají.

1 0
možnosti
G

Gwendolyn!

29. 3. 2012 22:37
Re: My doma

Ale to je jina odruda matek. Supermatky ziji pro deti, nadelaji s kazdym bobeckem a kazdym prdickem, venuji se jen a jen detem. Tyhle matky taxikarky se detem nevenuji, jen je prevazeji z jednoho krouzku do druheho.

0 0
možnosti
NK

Nejlepsi kritik

29. 3. 2012 21:46
Typickym znakem mnohych matek je to, ze

si potrebuji lecit sebevedomi na tom, ze snizuji hodnotu jinych matek. Autorka je skvely priklad. Spis by potrebovala psychologa...

12 0
možnosti
MD

Margot27

29. 3. 2012 21:55
Re: Typickym znakem mnohych matek je to, ze

Dík za radu, jednoho mám v rodině, hned se objednám ;-D

0 0
možnosti
IH

ivahut

29. 3. 2012 20:39
Já jsem v hudebce často potkávala jednu matku,

která vždycky spokojeně říkala: "naše Irenka je úplně vysílená!"

1 0
možnosti
DM

Aretta

29. 3. 2012 20:44
Re: Já jsem v hudebce často potkávala jednu matku,

;-D;-Dšiš... to je příííšerrrný ...

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

29. 3. 2012 20:08
....

karma:-)R^

4 0
možnosti
DM

Aretta

29. 3. 2012 20:12
Re: ....

jé, ahoj, pracující lide ;-)

0 0
možnosti
K

kreola

29. 3. 2012 19:09
Hezký článek

Jak už tady jednou padlo, ze začátku jsem měla pocit, že je to útok na vícečetné matky, tak jsem trochu napruženě četla dál.  A nakonec se mi to moc líbilo;-).

Na tohle téma vřele doporučuju knížku "Líný rodič". Asi proto, že se k nim řadím.:-)

Jdu si přečíst i ostatní Vaše články.

5 0
možnosti
MD

Margot27

29. 3. 2012 19:32
Re: Hezký článek

Díky. Psát proti vícečetným matkám nemůžu, protože by to bylo střílení do vlastních řad (mám 4 děti a dost příbuzných a kamarádek, které jsou na tom stejně :-)). A na Líného rodiče si brousím zuby, doufám, že v něm najdu vědecké argumenty pro svou přirozenou lenost ;-D

3 0
možnosti
DM

Aretta

29. 3. 2012 19:06
Pěkný!

moudrý :-)R^

3 0
možnosti
MD

Margot27

29. 3. 2012 19:11
Re: Pěkný!

Díky. Pochvala od diskutérky roku potěší:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik