Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

aquarius.x

27. 4. 2010 14:02
maminky jsou vyžírky??

že by maminky na mateřské byly vyžírky??? nebo důchodci??  jojo, všichni jsou závislí na soc. dávkách, tak proč je nesebrat, je to nejjednodušší a bez odporu, že?

0 0
možnosti

Pajin68

9. 4. 2010 23:17
dotaz

Copak ti na to Markéto řekl pan soused?

0 0
možnosti

Margot27

10. 4. 2010 13:08
Re: dotaz

Soused mlčí, ale jinak se mnou mluví, tak snad dobrý;-)

0 0
možnosti

paja999

20. 3. 2010 12:03
Přesné!

Dokonale napsáno!Souhasím naprosto s Vaším článkem!Kéž by si tohle všechno uvědomilo co nejvíce občanů a nevolili oranžovou........

0 0
možnosti

Paul Weiss

19. 3. 2010 23:09
Vytesat do kamene...

R^

0 0
možnosti

Marty502

19. 3. 2010 17:58
Gratuluji.

Lépe se to snad ani napsat nedalo. Souhlasím s každým slovem.R^

0 0
možnosti

ondulino

19. 3. 2010 13:02
ja teda volit jdu

Myslim, ze bychom meli i my co v Cr nezijeme, zajit si na nase ambasady a jit volit.  Ja teda jdu, ale paroubkovi hlas nedam i kdyby mi mely upadnout obe ruce !!

0 0
možnosti

Sekanice

19. 3. 2010 12:47
Mám na to úplně stejný názor

Mám na to naprosto stejný názor jako autorka. Vzhledem k tomu, že mám obecně výhrady skoro ke každé politické straně, jsem se raději vždy držela stranou a přiznám se, že jsem nevolila, protože jsem se nedokázala ztotožnit s žádnou z nich. V současné chvíli mě ale politika ČSSD a pana Paroubka natolik děsí, že k těm volbám holt už musím vyrazit a musím dát hlas politické straně, která bude schopna ČSSD alespoň částečně válcovat. Nejraději bych dala hlas TOP 09, ale vzhledem k tomu, že by to nestačilo na potlačení ČSSD se chystám dát hlas ODS, i když mi velmi vadí Topolánek a víceméně mi připadá také mimo mísu a realitu skutečného života. Nicméně raději ODS, než ČSSD. Doufám, že více dosud nevolících lidí tentokrát vyrazí a ČSSD utne tipec. Představa, že tu bude vládnout Paroubek ve spolupráci s KSČ... no trochu mi začíná být šoufl. Paroubka lidi nezajímají ani trochu, podle mě nás má všechny za pitomečky, neboť na světě se mu nemůže nikdo rovnat a program vytváří podle toho, o čem si

0 0
možnosti

Sekanice

19. 3. 2010 12:51
Re: Mám na to úplně stejný názor/pokračování

myslí, že na nás "blbečky" zabere. Když to nezafunguje tak honem sem s nějakým dalším nápadem, který je sice nereálný, ale možná, že ty "teleta" na to skočí. Je naprosto evidentní, že tomu člověku nejde naprosto o nic jiného, než pouze a jen o "sebe sama". Podle mě mu snad nikdo "soudný" nemůže věřit co říká. Každý, kdo umí počítat a má svých 5 pohromadě si to přeci může sám jednoduše spočítat, zda jsou jeho sliby realizovatelné, či ne. A hlavně, i kdyby část z nich teď zrealizoval (což stejně určitě nemá v plánu), tak do budoucna to odnesou naše děti a to taky nikdo nechce.

0 0
možnosti

Livrak

19. 3. 2010 7:15
Super článek

To je heezkýýýýýýý. :-) R^R^R^

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

18. 3. 2010 21:40
Markýtko,

podruhý blogisko a podruhý karmice! - Že se děkuje! ;)

R^

0 0
možnosti

vladino

18. 3. 2010 20:34
Moje řeč!

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik