Středa 26. února 2020, svátek má Dorota
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 26. února 2020 Dorota

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aquarius.x

maminky jsou vyžírky??

že by maminky na mateřské byly vyžírky??? nebo důchodci??  jojo, všichni jsou závislí na soc. dávkách, tak proč je nesebrat, je to nejjednodušší a bez odporu, že?

0/0
27.4.2010 14:02

Pajin68

dotaz

Copak ti na to Markéto řekl pan soused?

0/0
9.4.2010 23:17

Margot27

Re: dotaz

Soused mlčí, ale jinak se mnou mluví, tak snad dobrý;-)

0/0
10.4.2010 13:08

paja999

Přesné!

Dokonale napsáno!Souhasím naprosto s Vaším článkem!Kéž by si tohle všechno uvědomilo co nejvíce občanů a nevolili oranžovou........

0/0
20.3.2010 12:03

Paul Weiss

Vytesat do kamene...

R^

0/0
19.3.2010 23:09

Marty502

Gratuluji.

Lépe se to snad ani napsat nedalo. Souhlasím s každým slovem.R^

0/0
19.3.2010 17:58

ondulino

ja teda volit jdu

Myslim, ze bychom meli i my co v Cr nezijeme, zajit si na nase ambasady a jit volit.  Ja teda jdu, ale paroubkovi hlas nedam i kdyby mi mely upadnout obe ruce !!

0/0
19.3.2010 13:02

Sekanice

Mám na to úplně stejný názor

Mám na to naprosto stejný názor jako autorka. Vzhledem k tomu, že mám obecně výhrady skoro ke každé politické straně, jsem se raději vždy držela stranou a přiznám se, že jsem nevolila, protože jsem se nedokázala ztotožnit s žádnou z nich. V současné chvíli mě ale politika ČSSD a pana Paroubka natolik děsí, že k těm volbám holt už musím vyrazit a musím dát hlas politické straně, která bude schopna ČSSD alespoň částečně válcovat. Nejraději bych dala hlas TOP 09, ale vzhledem k tomu, že by to nestačilo na potlačení ČSSD se chystám dát hlas ODS, i když mi velmi vadí Topolánek a víceméně mi připadá také mimo mísu a realitu skutečného života. Nicméně raději ODS, než ČSSD. Doufám, že více dosud nevolících lidí tentokrát vyrazí a ČSSD utne tipec. Představa, že tu bude vládnout Paroubek ve spolupráci s KSČ... no trochu mi začíná být šoufl. Paroubka lidi nezajímají ani trochu, podle mě nás má všechny za pitomečky, neboť na světě se mu nemůže nikdo rovnat a program vytváří podle toho, o čem si

0/0
19.3.2010 12:47

Sekanice

Re: Mám na to úplně stejný názor/pokračování

myslí, že na nás "blbečky" zabere. Když to nezafunguje tak honem sem s nějakým dalším nápadem, který je sice nereálný, ale možná, že ty "teleta" na to skočí. Je naprosto evidentní, že tomu člověku nejde naprosto o nic jiného, než pouze a jen o "sebe sama". Podle mě mu snad nikdo "soudný" nemůže věřit co říká. Každý, kdo umí počítat a má svých 5 pohromadě si to přeci může sám jednoduše spočítat, zda jsou jeho sliby realizovatelné, či ne. A hlavně, i kdyby část z nich teď zrealizoval (což stejně určitě nemá v plánu), tak do budoucna to odnesou naše děti a to taky nikdo nechce.

0/0
19.3.2010 12:51

Livrak

Super článek

To je heezkýýýýýýý. :-) R^R^R^

0/0
19.3.2010 7:15

vladimir.t.gottwald

Markýtko,

podruhý blogisko a podruhý karmice! - Že se děkuje! ;)

R^

0/0
18.3.2010 21:40

vladino

Moje řeč!

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
18.3.2010 20:34

pdy

pochvala

Moc chválím autorku,napsala to přesně jak to cítím já i moji kolegové.Bohužel moc inteligentních lidí toto nečte takže si myslím jediné a to je BOHUŽEL:-(:-(:-(:-( NÁS TO ČEKÁ

0/0
18.3.2010 19:04

big_empty

mimochodem autorce karma

R^

0/0
18.3.2010 10:37

ka1ser.soze

Re: mimochodem autorce karma

I za fotku ... hezká ženská .... škoda že je i "manželka" ;-(:-)

0/0
18.3.2010 16:58

mirni

jojo socani socani ....

proc tu vlastne jste! treba by o tom mohli mluvit ti co meli uspory v kampelickach za vlad ODS a pana Klause ... treba by vzpomneli proc tu ti socani jsou. Kdo vi co by z tech uspor ve vytunelovanych kampelickach bylo .... kdo vi co by bylo s bankami kdyby se neoddluzily - potazmo i se statem,  kdo vi jak dlouho bychom slapali s ekonomikou po dne v bahne kdyby neprisli ti zatraceni socani a nenabidli vyhodne podminky zahranicnim firmam aby se tu uhnizdily a dali praci nasim lidem ... jak rikam  co s nimi  je treba je vyhnat - vlastne jsme je nikdy k nicemu nepotrebovali!  Zvlaste kdyz to modri tak umi!

0/0
18.3.2010 8:38

marbo

Re: jojo socani socani ....

Napřed se podívej na vývojen nezaměstnanosti za vlád ČSSD a pak kecej o tom kdo komu dal práci

0/0
18.3.2010 9:25

jarinka

Re: jojo socani socani ....

To je fakt, že brzy po osmdesátémdevátém byla zaměstnanost vysoká, téměř tak vysoká jako před osmdesátýmdevátým :-)

Po revoluci bylo ještě kde pracovat, v čem podnikat, než se to všechno rozkradlo, rozprodalo - a kdo byl tenkrát u moci? Socialisté ne! Takže postupně přibývalo nezaměstnaných, jimž ODS vyplácela štědré sociální dávky. Kdo byl nezaměstnaný v devadesátých letech, ví, o čem mluvím.

0/0
18.3.2010 9:55

marbo

Re: jojo socani socani ....

Váš příspěvek ztrácí relevanci už větou "Po revoluci bylo ještě kde pracovat, než se to všechno rozkradlo.." Pojem PŘEZAMĚSTNANOST vám asi nic neříká..

0/0
18.3.2010 11:18

jarinka

NEZAMĚSTNANÍ MUSÍ BÝT ...

Ale milý marbo. 

Ideologií socialismu je mimo jiné i stoprocentní zaměstnanost, příživnictví je trestný čin, neboli každý musí přispět trochou do mlýna. Průmysl, zemědělství, správa, armáda, všechno tady bylo, umělé zaměstnanosti bylo méně než dnes ve státní správě.

Jinak je to v kapitalismu. Každý kapitalistický stát potřebuje nutně svoje nezaměstnané. Nejhlavnější důvod je filozofický - možnost stát se nezaměstnaným stimuluje zaměstnaného k vyšším výkonům. Čím větší je hrozba vyhazovu, tím perfektnější je plnění zaměstnavatelovy vůle !!!!

Další důvod je ekonomický - rozdrobení práce mezi více lidí snižuje zaměstnavateli zisk. Bude raději platit mzdy a povinné odvody z ní raději jednomu za 10 hodin, než dvěma lidem po 8 hodinách.

0/0
18.3.2010 16:21

marbo

Re: NEZAMĚSTNANÍ MUSÍ BÝT ...

Kdo nechce pochopit, nepochopí.. Mimo to že zase píšete bludy, to vůbec nesouvisí s mou reakcí na váš první blud a sice, že za nezaměstnanost mohlo rozkrádání, já tvrdím, že v konkurenčním prostředí si podniky prostě nemůžou dovolit zaměstnávat několikanásobně víc lidí než potřebují, jak tomu bylo před revolucí!

0/0
18.3.2010 16:29

jarinka

Re: NEZAMĚSTNANÍ MUSÍ BÝT ...

A já zase tvrdím, že ta přezaměstnanost nebyla v minulém režimu až taková, jak si myslíte vy. Právě existencí toho, co se potom rozkradlo, rozprodalo.

Že konkurující firmy nemohou mít zaměstnance na okrasu, to chápe každé malé dítě, ale váš termín "několikanásobně" je dle mého přemrštěný.

0/0
18.3.2010 17:38

marbo

Re: NEZAMĚSTNANÍ MUSÍ BÝT ...

V mnoha případech je naprosto na místě, v ostatní třeba ne několikanásobná ale byla všude

0/0
19.3.2010 8:14

ka1ser.soze

Re: jojo socani socani ....

kde jsi byl ty v devadesátých letech?? .... čím jsi přispěl k transformaci?? ... ono je velice jednoduchý vypichovat jenom průsery tý doby, ale fakt, že to přes nutný chyby směrovalo správně do doby než to převzali sosani, je nepopiratelnej ... stačí porovnat výsledky všech CEE - jsme to my a slovinci .... cholery se sem nedaj tahat, protože je to čtyřikrát větší trh .... a i přes to jsme se s nima poměřili víc než dobře .... z toho co je cítit kolem jako reakce na tupost českýho nováka je exodus inteligence a schopných lidí, daňový optimalizace a odsun fungujících firem .... a nakonec jyrka rozhánějící demonstrace pod hradem vodníma dělama za posměchu celý evropy na vrub kdysi vzkvétající země .... vždyť ten papaláš se není ani schopen domluvit mimo českou mísu - chybí vzdělání, rozhled a formát ....

0/0
18.3.2010 10:04

big_empty

Re: jojo socani socani ....

R^ ALE - chybí rozumné východisko - tohle není jenom o tom buranovi s bradavicí, celá jeho squadra, která hrozí převzetím moci je k smíchu - Sobotkou počínaje, přes Haška, gumu Šlégra, Zdendu až po výsměch kultury a inteligence Jandáka. Rath je kapitola sama o sobě ... na druhý straně vysmátý zloději Topolánkem počínaje, přes íčko, béčko, Jančíka až po největšího loupežníka společný kasy Řebíčka. Malý strany nedávaj smysl - a bolševici jsou pro mě mimo zákon. Tak co je to nejmenší zlo??

0/0
18.3.2010 10:36

TKC

Re: jojo socani socani ....

Asi tak...R^

0/0
18.3.2010 14:43

Igor 1234

Re: jojo socani socani ....

ehm, a jak 90. léta souvisí s tímto blogem?

je v článku něco, co není pravda? a jestli ano, tak co konkrétně?

nebo slíbil snad Paroubek něco živnostníkům a podnikatelům (kromě vyšších daní)?

0/0
18.3.2010 17:16

pepito

Trefné

R^R^R^

0/0
18.3.2010 8:32

mirni

Ech ten zatracenej Paroubek...

klidne pominu to, ze nebyt Paroubka tak tady neni do koho se strefovat, koho urazet, koho zesmesnovat, koho kritizovat atd. Dam jen dva priklady - Paroubek slibuje, Mirek Topolanek sepisoval smlouvu s obcany - stale do ni lze nahlednout.

Pred krajskymi a senatnimi volbami slibila CSSD (i usty Paroubka) ze se zasadi o zruseni poplatku ve zdravotnictvi - vyhrala volby a od te doby se skutecne snazi poplatky zrusit a na urovni krajskych nemocnic je plati za pacienty kraje.  Ve sve Smlouve s obcany  Topolanek mj. slibil ze budeme danova priiznani podavat na formulari velikosti A5. - vyhral volby - co se delo? krom jinych nedokazal splnit ani tenhle slib! Urcite s vami souhlasim ze asi nelze splnit vse co je v predvolebnich slibech - ale vidim tady jakysi rozdil. Navic si myslim ze jste necetla program CSSD a pozorne neposlouchala protoze by jste jinak vedela ze ke kazde slibene polozce bylo receno z ceho se na ni vezmou penize!

0/0
18.3.2010 8:24

ka1ser.soze

Re: Ech ten zatracenej Paroubek...

... jsi typickej příklad ovce, o který autorka píše .... tvoje rozlišovací schopnosti, jako ostatně veškerýho jeho voličstva končej u poplatků - to že to je pouze krmivo chápe jenom jeho volební tým .... ale souhlasím s tím, že současná modrá garnitura není nic, na co bychom měli být hrdí ....

0/0
18.3.2010 9:15

jarinka

Re: Ech ten zatracenej Paroubek...

Dodržujte kodex diskutéra.

0/0
18.3.2010 9:48

fanfanropak

Re: Ech ten zatracenej Paroubek...

Takže jestli tomu dobře rozumím, Paroubek, který porušuje prostřednictvím oranžových hejtmanů zákony této země, protože nemá legislativní sílu je změnit a krade z veřejných rozpočtů prostředky na poplatky a jeho ministr vnitra to bohorovně kryje, tak tento Paroubek je téměř svatý muž. Zatímco Topolánek, který kvůli politickému rozložení sil ve sněmovně neprosadil změny které chtěl, protože ve volbách k nim nedostal dostatečně silný mandát, jehož vůle byla socialistickou sněmovnou a potrefenými zelenými slepicemi blokována, a jehož vládu ostudně socialisté svrhli uprostřed předsednictví EU, aniž by převzali politickou odpovědnost a vládu v zemi, čímž mu byl mandát ukončen, tak tento Topolánek, který neobcházel zákony je pro Vás vyvrhel? Jste nejspíš úplně duševně méněcená!

0/0
18.3.2010 23:45

Kerapsak

karma

Sakra tak pojdte vsichni volit. Tohle prece nemuzeme dopustit!!!!

0/0
17.3.2010 22:56

sapér

Heralik7

Pane Heraliku7,odpovídám že nejsem levý ani pravý, ale mám dojem že slušnost politika je nekrást.Pepíček s tím nic nenadělá! Pokud kradu musím odejít z politiky. To je asi těmto chlapcům a děvčatům cizí.               sapérRv

0/0
17.3.2010 17:24

Marcus Antonius

dermatolog amatér

Paroubek někoho vytáhne ze svrabu ? žeby dermatolog amatér ?

0/0
17.3.2010 13:30

fast man

Koho volit

Vím koho volit budu, určitě pravici, ale ODS ne pokud nevymění celé vedení strany.

Také vím, že určitě nebudu volit levici. Levicový politik lže a hlaně slibuje hovadiny,

které mu uvěří snad jen totální trotl. Ten trotl také jen papuškuje svoje socbohy. Moc mě zaujal jeden soclumen, kzerý onehdá napsal, 6e pravice může za schodek 400 miliard od roku 2006 do2010. To je socmatematika. Rozpočet pro rok 2006 dělala

ČSSD, topoůova vláda dostala důvěru v 2007 a skončila v polovině 2009. Teď pčty 2 třidy ZDŠ. Co je větší 2,5 nebo 4. Děti napíšou 4 socialist je to stejné. A tohle někdo volí.8-o8-o

0/0
17.3.2010 7:25

ramolozo

Re: Koho volit

Spokojeně spěte, volte,  a hlavně ne ODS a pak se nedivte, co bude po volbách.

0/0
17.3.2010 8:32

Radek Hampl

Re: Koho volit

Je velkou tragedií českého národa, že těch trotlů, kteří volí levici, je nehorázně mnoho... Je to skoro na emigraci...

0/0
17.3.2010 12:05

mirni

Re: Koho volit

tragedii tohoto naroda jsou lide jako jste vy, protoze se pasujete do role arijske rasy a tech kteri znaji odpoved na kazdou otazku a jsou neomylni. Tragedii jste vy nebot vy jste zavedli misto argumentu nenavist mezi lidi. Vy kteri urazite mnoho daleko schopnejsich jen pro to, ze maji jiny nazor, nebot pro vas jiny nazor nezli vas neexistuje!

0/0
18.3.2010 8:42

wesc

Re: Koho volit

R^

0/0
19.3.2010 10:12

mirni

Re: Koho volit

nevim ale asi pro mne neni vubec dulezite ve kterych letech to bylo - a vlastne kdyz se nad tim zamyslim tak je to jeste horsi nebot dokazala za tak kratkou dobu vytvorit znacny dluh coz vubec nesvedci o tom ze by mela vymysleno jak na finance ve zdejsi zemi. vim jen ze nejen na rok 2006 ale i na rok nasledujici byl statni rozpocet planovan socialisty. Dokonce ten z roku 2007 se ukazal jako usporny nebot schodek oproti ocekavani nebyl tak vysoky zato data z dalsiho roku ukazala, ze Topolankova vlada za rok 2008 zvysila dluh o 140 miliard korun.... Pred minulymi volbami jsem se domnival, ze vzhledem k tomu ze maji napsanych tolik modrych knih a ze velice fundovane hovori o vedeni zeme, ze budou obcansti demokrate na vedeni pripraveni - ukazalo se ze nejsou. Dokonce ani dnes jim jejich modre knihy nejsou k nicemu a vymysleji nove a nove veci z nichz mnohe jsou celkem na zasmani - jako treba v dobe krize slibovat ze kdyz si zamestna podnikatel lidi navic tak dostane slevu....

0/0
18.3.2010 8:32

bybonek

Ohledně krize,

kterou tady někteří zmiňují v nesprávných souvislostech, doporučuji prostudovat Genezi krize od prof. Zeleného.

0/0
16.3.2010 22:38

felisdomestic

Dotaz

Nejsem volič levice, vadí mě sliby, které jsou na "vodě", ale co můžu já jako občan proti tomu dělat? Volit zprofanované pravicové strany a doufat, že velký Jiří nevyhraje?Nebo se raději odstěhovat?

0/0
16.3.2010 18:08

King_von

Re: Dotaz

Hlavně jít volit i když jen malou stranu:)

0/0
16.3.2010 19:14

Big Daddy 300

Re: Dotaz

nevolit a nevěřit demagogii, že takto získá hlas strana, kterou jste nechtěl. tak to nejspíš udělám já, jednak neponesu odpovědnost za stranu, kterou jsem zvolil, když to podělá, což ODS podělala, a proto paroubek tady dosud smrdí, jednak není koho volit, kdo by se jevil jako neprospěchář s nedebilním programem.

0/0
16.3.2010 22:27

vlk-x

Re: Dotaz

to není demagogie, to je volební matematika. pokud nevolíte, pak automaticky zvyšujete procentuální úspěšnost všech stran, které "nechcete". a odpovědnost za výsledek voleb samozřejmě nese každý, kdo má volební právo. nelze se jí nijak zřeknout.

0/0
16.3.2010 22:43

Radek Hampl

Re: Dotaz

To je přesně ono, raději nenést zodpovědnost za svá rozhodnutí (kdo nic nedělá, nic nezkazí). To je pohled socanů jak vyšitý. Mám dojem, že český národ je národem zbabělců, kteří by nejraději, aby je vládní garnitura prostřednictvím státu řídila, tahala za nitky, regulovala, hlavně, aby se nemuseli rozhodovat a starat sami o sebe!!! Na to lidi slyší... Bohužel důsledkem je,že vede Jyrka, což je k blití...

0/0
17.3.2010 12:09

Jan Novak ml.

Re: Dotaz

Tak tohle je nazor skutecneho d.e.m..e.n.t.a, a to prosim bez urazky, je to spise diagnoza. :-(

0/0
17.3.2010 12:50

bybonek

Re: Dotaz

Zkuste volit Stranu svobodných občanů, jejich program je slušný.

0/0
16.3.2010 22:36

marbo

Re: Dotaz

Na co se ptáte?? obě možné varianty jste zmínil, stačí si jen vybrat.

0/0
18.3.2010 9:28

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Vždycky jsem byla obdařenější prsatice, směje se Lucie Benešová

Chtěla domek na Sicílii, ale nakonec si pořídila hezké místo pro stavbu v Jizerských horách. „Mám plno plánů, pořád...

Prodáváte rasistické zákusky, tvrdí zákazníci. Tradiční, brání se výrobce

Čokoládová pusinka, zákusek populární hlavně během německých únorových karnevalů, narazila na odpor kvůli svému...

Hospody, kolo a památky. Orlando Bloom si v Česku užívá se psem i snoubenkou

Orlando Bloom (43) natáčí v české metropoli seriál Carnival Row. Kromě herectví se tu nejčastěji věnuje svému psovi,...

Všichni jste krásní, říká modelka. Předávání cen moderovala zcela nahá

Modelka Ibi Støvingová (45), která moderuje dánskou verzi americké show Naked Attraction, vyvolala pozdvižení...

I po více než osmi letech od vydání je Skyrim králem erotických modifikací

Díky podpoře uživatelských modifikací se kolem Skyrimu vytvořila silná komunita, která svoji modlu neustále vylepšuje....