Diskuse

Tatínek superman a maminka... prostě maminka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nelze než souhlasit. Rozdělení rolí ve Vaši rodině je obvyklé a určitý povzdech a jemná žádost o ocenění role ženy je správná. Pokud s ještě umíte  pochválit i Vašeho supermana, máte jistě vyvážené rodinné vztahy.

0 0
možnosti
Foto

Superman by měl možná výhrady, ale snažím se :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky a pravdivě napsáno:-)R^

0 0
možnosti

Moc pěkné, pobavila jsem se a velmi, velmi pravdivé :-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že to máme podobně :-)

0 0
možnosti

H76a89n48k13a 29C75h51e86n

18. 4. 2015 22:11

VR^ A to je, oč v životě běží. Napsala jste to krásně, takové články se čtou mnohem líp než fňukání některých "uštvaných matek"...tedy myslím, že nejde o to nebýt "uštvaná", tomu se občas nevyhneme žádná (já jsem si to pracovně pojmenovala "komplex východoevropské ženy"), ale prostě užívat si to mateřství s tím, že vím, že pro svoje dítě jsem nenahraditelná, i když je by o tom (v ideálním případě) nenapadlo vůbec přemýšlet...

3 0
možnosti
Foto

Mně je těch uštvaných matek líto, protože si na sebe pletou biče, které jim stejně štěstí nepřinesou - tím neříkám, že občas sama nevyšiluju kvůli blbostem a nelítám jak hadr na holi, abych si pak řekla, že to za to nestálo ;-D

0 0
možnosti

Markétko, moc hezky napsané..."malému" je už třináct a taky se rád ještě přijde přitulit....fakt pěkné...R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to si užívejte. Za pár let už se nechá jen z útrpnosti pohladit nebo obejmout. A přitom s věkem dětí naše touha po těsném kontaktu s nimi neklesá. Jen už jaksi není normální naplňovat ji stejnou měrou a způsobem, jako když byli malí ;-D

0 0
možnosti
Foto

Není lehké být supermanem

2 0
možnosti
Foto

Není, a klobouk dolů před každým :-)

0 0
možnosti
Foto

Markéto, moc hezký článek. Obejmutí od mámy, je vždycky nejlepší R^;-)

0 0
možnosti