Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mila dcerusko, historie se opakuje. V dobe, kdy mi bylo asi tolik, kolik je ted Tobe, jsem se behani (bez hulek) venoval velmi intenzivne. Pokud jsem mel v Tesle odpoledni smenu, tak jsem dopoledne treba vyrazil z Polabin kolem plovarny na Kunku, tam pak 10x ostre vybeh od silnice k zavrene brane do hradu, a volne zpatky dolu. A kdyz jsem se pak z jednoho takoveho treninku vracel, potkal jsem u plovarny materskou skolku na vychazce. Dva hosi se trochu opozdovali za ostanimi, a ja jsem si mohl vyslechnout jejich rozhovor. *Koukni se, dedek, a utika!* - *Hm, uz asi moc nemuze!* I kdyz Ty pri behu nejsi ani zdaleka tak brunatna, jako jsem ja, tak prece jenom podobnou tendenci mas asi dedicne take. Hlavne se nenech deprimovat.;-)

0 0
možnosti
Foto

Neboj, nenechám. Před dvěma lety jsme byli s dětmi na vodě a u stanů nám večer povykovala parta dětí sotva dorůstajících do puberty. Poprosila jsem je, aby tolik nehlučely, protože nám tam ve stanech spí děti. Když za nimi přišel s hlaholem další kamarád, tišily ho: "Nemáme řvát, povídala ta bába!" Takže nemám iluze, jak jsou na tom děti s věkovými kategoriemi ;-D

0 0
možnosti

S holemi to nesouvisí, ale nedá mi to nereagovat na Vaši první větu. Kdybych si měla dávat psy k noze pokaždé, když kolem někdo probíhá, nedělám nic jiného. Běh je poslední dobou velká móda, kdo běhá je "in", takže při každém venčení potkáme spoustu běžců, některé i víckrát. No a? Psi na běžce nereagují, ostatně dokud to zdraví toho staršího dovolovalo, běhali jsme taky.  Presumpci viny (pes navolno = díra v lýtku) fakt neberu.

0 1
možnosti

no, nejsem bežec a psy mám docela ráda, ale nerada chodím kolem neznámých psů, prostě jim nevěřím,  je to zvíře a kdoví co mu zrovna přelítne přes nos. 

Pokud je ode mě dost daleko a očividně mě ignoruje, tak důvod k přivolávání to není, ale jinak to považuju za slušnost.

1 0
možnosti
Foto

Nic proti Vašim běžeckým holím, ale jinak všeobecnou módu turistických holí nemusím. Nemám žádné větší zdravotní obtíže, ani nechodím výhradně po těžkých kamenitých terénech, abych se až z domu obtěžovala s nějakými holemi. V nouzi si nějaký klacek seženu přímo v lese.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS