Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Celý ten "samet" byl chybou. Měla zde proběhnout dekomunizace, stejně jako v Německu po válce proběhla denacifikace, s tím, že by členové KSČ měli zákaz politických funkcí na 100 let :-)

12 2
možnosti
OK

Martine, neumím si to představit. Na jednom pólu byl postupný a relativně pokojný přechod k demokracii, na druhé straně hrozilo násilí, nestabilita, možná i něco horšího. Stačí si vzpomenout na poválečné časy, kdy mnozí kolaboranti otočili kabáty a stali se z nich radikální bojovníci proti jiným kolaborantům.

0 0
možnosti
DM

Karma! A mimochodem jsme evidentne stejny rocnik, take jsem v 1990 maturoval, ale pred tim jsem nastesti v SSM nebyl. Ano, mel jsem s tim trochu problemy, neb jsem byl myslim jediny ze tridy, ale nic strasneho to nebylo. Jen me treba nenechali publikovat v gymnazijnim casopise :-)

6 0
možnosti
Foto

Díky za karmu a zdravím :-)

0 0
možnosti
RS

R47u14d49a 80S54l48a59v63í24k

28. 1. 2014 10:49

Pokud bude hlavní kritériem výběru politická příslušnost, a ne znalosti a zkušenosti, tak k obnově společnosti nedojde...

3 4
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik