Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krasny clanek, naprosto souhlasim s kazdym Vasim slovem!R^

0 0
možnosti

Nejsem rasista , každej mi je ukradenej ať to je černoch , asiat , bílej (můj případ :D ) , křovák , eskymák , křesťan , muslim , budhista , pastafarián , nebo každej jinej kdo má něakýho imaginárního kamaráda kterýho vzívá , dokud mi nezačne vnucovat svojí víru , kulturu , stravovací návyky nebo mi nešáhne na majetek a na peníze , klidně ať se mezi sebou vraždějí ale mě ať vynechají protože mi to je u prdele , klidně ať si vyvraždějí celou vesnici kvůli ropovodu mě to je jedno , stejně tak v případě tohohle spíše pro kočku vlastního cikánského vrhu mláďat... a k tomuhle výňatku z textu "Stát totiž není zaopatřovací ústav a pomáhat má jen těm, kteří to opravdu potřebují - a může to činit jen v rozsahu, jaký mu jeho občané svým přispíváním do společného umožní. " ? jako fakt ? každej kdyby mohl tak by nepřispěl ani korunu na cikány ale to by pak šel bručet  :-/ díky , nazdar

0 0
možnosti
Foto

R10o61b67e85r70t 30P85o10c64h

18. 6. 2013 14:49

Podobnou hrůzu jsem zažil po napsání svého blogu na idnes.cz, pod názvem (Patrikovi nechtěli ohněm vyhladit rodinu, ale Natálce ano!), neumíte si představit jaké martýrium mi od té doby začalo. Taky nabourání účtu, falešné blogy apod.

Ale spravedlnosti, jako Vy se rozhodně nedovolám.

Hezké dny a mnoho dalších úspěšných článků (Robert Poch)

4 5
možnosti
Foto

J58i54ř92í 97N37ě56m34e83c

14. 6. 2013 17:10

Pro vás pro všechny, kteří mně napadáte. Pro vás, kteří jste si jisti, že jsem ony malé cikánské děti jako správný rasistický kanibal doslova "sežral" zaživa,. Pro které jsem blbec a hovado (a to jsou ty nejmírnější termíny - díky za FB zprávy ;-() a tváříte se jako svatí...

V životě jsem jedinému cikánovi, nebo cikánce, nepoložil stéblo přes cestu, a když jsem popsal vlastní zkušenost a řekl svůj názor - byť třeba i hloupý, ale můj vlastní prožitý - chcete mně kamenovat? Děkuji velmi srdečně, vy veletolerantní nadlidé.

PS: Pouze doufám, že se vám všem co se mi dnes vysmíváte a přejete mi to, co jsem s nimi prožil. Že se vám stane zanedlouho také.

http://beta.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Romove-spini-Cesko-rozjel-se-senator-a-rekl-pribeh-275324

3 2
možnosti

Evropě zvoní umíraček. No, nějak už to tady doklepu a pak se děj vůle boží.

Už nebude [>-] už nebude EU protože to jde všechno do Rv

0 1
možnosti

Kocarky zadarmo !;-O 

Tak to nejak doklepejte.....;-D

2 3
možnosti

Lidé, dejte karmu a posuňte tento článek na první místo. Na první místo, které nyní zabírá článek rasistický.

2 1
možnosti
Foto

V89í16t 32K51u94č15í32k

13. 6. 2013 15:47

To je dobrý a správný názor a Čechy, jak vidno, potřebují takových manifestativních odmítnutí malé lidské ubohosti jako sůl. Že někdo vyhrožuje dárci kočárků? Rád bych sám poslal demonstrativně oné rodině nějaký dar, už jen proto, že je správné se zařadit do fronty těch, komu se vyhrožuje z tak nízkých a ubohých pohnutek. 

Čechy a někteří Češi v nich mne ještě stále dokáží překvapit. Jak málo zla a utrpení (oproti jiným národům) zažili, jak dobře se měli, že dokázali proplout dějinami jen s malými oděrkami. Poslední půlstoletí navíc chráněni inkubátorem mono-národnostního státu zcela odvykli soužití s jinými kulturami natolik, že se nesnesou ani s etnikem, které mluví stejným jazykem a je zde usazeno desítky, ne-li stovky let. To je neuvěřitelné. Jinde v Evropě dokáží soužít daleko lépe s daleko mladšími a odlišnějsími kulturami, než jsou kulturně prakticky identičtí Romové. 

Takže - kdo si chce střelit, víte, kde je můj blog. Klidně sdělím i adresu. : ))

12 6
možnosti

P92e72t22r 50Š94v85e42c

13. 6. 2013 19:29

XAha, takže za všechno mohou Češi ... taky dobrý;-D;-D;-D

3 3
možnosti

Souhlasím s autorkou. Já jsem se vždycky Čechů zastával a říkal jsem, že ve skutečnosti nejsou takoví rasisti, že jen mají s cikánama hodně špatných zkušeností, proto mají (celkem pochopitelně) sklony generalizovat. Ale pokud jim ukážete konkrétního slušného cikána, tak proti němu bude jen hrstka skutečných extremistů. A tady máme zřejmě slušnou (alespoň nic nesvědčí o opaku) rodinu a toho svinstva na jejich adresu zaznělo opravdu hodně. Takže jsem se s tím rasismem u nás asi trochu mýlil... Hodně lidí to už dává sežrat opravdu každýmu bez jakýhokoliv rozlišování...

8 3
možnosti

J12a20n 28K91u63b43a91l90e37k

13. 6. 2013 21:51

TO je podobne, jako kdyz clovek jde do valky. Polovinu roty mu zmasakruji sikmooci a lide se pak prezivsim divi, ze je nemuzou ani citit. Bez rozdilu...

Podobne je to s cigany. Ja jsem vedle nich nejaky cas bydlel a rozhodne si to nechci zopakovat. Pokud mi nekdo rekne, hele je tam pekny byt ale vedle jsou cigani, pak do toho bytu radsi nejdu, nebot proste nevim, jestli jsou to cigani slusni, nebo jestli to jsou jenom obycejna prasata bez vychovani a moralky.

Je to proste asociace. 

Vidim cigana a hned si rikam "copak tady ta cerna huba zase chce." U tech slusnych velmi casto ani nepoznate, ze to romove jsou. Napriklad u patercat by me to ani z prvu nenapadlo, pokud bz to nebylo napsano v clanku...

2 1
možnosti

...bože lidi vzpamatujte se co dostala ta mamina od státu jen to na co má nárok kterákoliv maáma v ČR což když vemu na dobu čtyř let je zhhruba 5000 Kč měsíčně a  upozorňuji to je stejné pokud budete mít jen jedno dítě,tak nevím kde se tu berou výplody že dostala nějaký peníze...pokud ji někdo přispěje z vlastní vůle viz darování kočárků je to jen jeho soukromá iniciativa a nám to může být jedno...ale takových nenavistných a závistívých komentářů...a když jsme se dnes dočetl že mamině nějaká individua vyhrožují druhým Vítkovem to doufám nemyslíte vážně????

12 2
možnosti
Foto

Tím, že tady podnikáte nějaké výzvy proti něčemu a někomu, co snad ani neexistuje, tak jen sám vyvoláváte štvavou náladu. Ukažte mi tu, která k smrti závidí pár kočárků a vyklube se z ní jen obyčejná ženská, která se nad tím trochu pozastavila a jinak ji mohou být kočárky a celá aféra ukradeny. Autorka tohoto blogu vykonstruovala na základě pár názorů a možná i heců tento nehorázný blog, který jako by vyšel z úst nějaké udrbané trhovkyně.

4 8
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik