Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P53e59t36r 87B83e34r56g87l

25. 1. 2013 10:37

Mně se udělalo jasno úplně stejně..:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den Markétko. Pan Klaus se řídil celých dvacet let jedním starým pořekadlem a to zní "Co je dovoleno Bohovi, není dovoleno Volovi"!:-/

0 0
možnosti

Nevím, zda jsem sem už psala:-)

Ne se vším, jak to, Markéto, vidíte, dnes souhlasím, ale je to jedno, házíme ve výsledku stejný papír :-)

1 0
možnosti

Volit proevropského prezidenta znamená zatlouct hřebík do rakve české státnosti.

1 3
možnosti
Foto

Protože anděly s křídly sněhobílými v této zemi nemáme, a dlouho asi mít nebudeme, o to se české rejpalství postará, vypadá kníže nejpřijatelněji.

3 1
možnosti

Prestoze mame temer totozny pohled na politicke deni, tak ja nebudu volit knizete, ale Zuzanu Roithovou.

0 0
možnosti

Já bych volil někoho více charizmatického, někoho jeko Mojžíš, který vyvedl svůj lid z egyptského zajetí nebo náčelník Geronimo, který opakovaně s svým lidem utekl z rezervace San Carlos, nebo náš Tadeáš Koćiuszko, který skoro vyhnal Rusy z Polska. Také se rozhoduji na poslední chvíli. Myslel jsem Dienstbiera,ale ten zatracuje Mašíny. Tak nakonec asi kníže. Vadí mi ovšem jeho spory se sestrou, mám pocit že ji asi trochu okrkal. Zdraví ? Spí během dne. Syndron spánkové apnoe ? je to možné. Je po operaci, jaké ? Náhrada aortální chlopně? Zadýchá se ovšem při řeči.Shrnuto, zdravotní stav není nejlepší.Nicméně asi nejlepší varianta.Karma :-PR^

2 2
možnosti
Foto

Díky za karmu. Když ono těch charizmatických vůdců typu Mojžíše či Geronima je nějak poskrovnu v té naší české kotlině...:-)

1 0
možnosti

Rozhodl jsem se pro Dientsbiera ,ten zbytek patří do blázinců a hospiců což není Hrad,pardon ještě ty baby - tak s něma na Petrovy kameny ,tam se takové slétávají

1 3
možnosti

Clovek, ktery posila vsechny do blazince by se nad sebou mohl zamyslet.

1 0
možnosti
Foto

V podstatě s vámi ve všem souhlasím a dávám karmu. Mám jen malo připomínku k výtce vůči Fischerovi. Se lživým obviněním, že "díky" Janu Fischerovi máme dražší elektřinu a krajinu nám hyzdí spousty fotovoltaických panelů, přišel Miloš Zeman. A mnozí včetně vás mu naletěli. Hlavním viníkem je zde ČSSD, za jejíž vlády vznikl špatný zákon č.180/2005 Sb. Teď ČSSD vyčítá Topolánkovi a Fischerovi, že jejich špatný zákon včas neopravili. Zákony však nemění premiéři, ale parlament. A jaká vůle ke změně byla tehdy v poslanecké sněmovně a senátu, když zde probíhala permanentní válka mezi Topolánkem a Paroubkem? A kolika poslanci tehdy disponoval premiér Jan Fischer?

1 1
možnosti
Foto

Zeman jen citoval Topolánka, který o tom mluvil na podzim pro MfD, viz např. zde http://virtually.cz/journal/?q=m-topolanek-o-energetice-ale-nejen-o-ni

1 0
možnosti

Nize najdete neoficialni zivotopis pana Schwarzenberga.

1 1
možnosti
Foto

Díky, nebylo lze si nevšimnout :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik