Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J35i77ř56í 63R20o68d

10. 1. 2013 11:38

Všiml jsem si, že píšete hezké články a máte podobné názory, tak jsem Vás nominoval na objev roku:-)   Přeji úspěšný rok 2013 a hodně zdraví

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, to jste hodný, ale já zas takový objev nejsem, před dvěma lety jsem byla v anketě jedenáctá :-) I já vám přeji v roce 2013 jen to dobré

0 0
možnosti

Když Vás čtu, uvedomím si, jak je Markét/k/a krásné jméno :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, vždycky jsem ho měla ráda :-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den Markétko, tři věci mě zaujali z Vašeho Blogu. Maminčino úhledné písmo, Váš seznam prací, které je třeba vykonat a nakonec poslední věta v odstavci ta zní: Na konci byly Vánoce, které přes všechno chystání a shánění nikdy neztratily svou pravou duchovní podstatu. Tak Vám i celé vaší rodině  přeji hodně  lásky, a pohody po celou Vánoční dobu! Jirka.:-)

2 1
možnosti
Foto

Děkuju, i já přeju vše dobré vám i všem, které máte rád. A maminka má písmo opravdu úhledné, drobné a naprosto nenapodobitelné - zkoušela jsem to celé dětství :-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik