Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za článek. Já mám jen kluky, takže šeredné panenky se nás netýkají, ale hnusáci a spol. rozhodně. Kluci mají televizi povolenou jen velmi omezeně, ale reklamní masáž v průběhu pátečního a sobotního Animáčku nám úplně stačí. 

Ani bych sem nepsala, nebýt včerejšího incidentu, kdy měl náš prvňák vzít do školy malý dárek, přičemž všechny dárky byly položeny pod stromeček a každý si pak vzal jeden - jiný než sám přinesl. Dárky tedy byly neadresné, ani nebylo jasné, zda obdarováváme holku nebo kluka. Zabalila jsem tedy dětskou knížku, pěknou, obrázkovou, pro prvňáky tak akorát.

Při vyzvedávání po škole mi pak paní učitelka s omluvným výrazem vyprávěla, jak děti po rozbalení dárků začaly okamžitě kšeftovat a dárky si mezi sebou vyměňovat a jak tu naši knížku nikdo nechtěl. No, mně je to koneckonců jedno, ale je mi líto toho mého prvňáka. Asi jsem pitomá, že jsem mu zabalila knížku a ne nějaký slizký hmyz, s tím by měl jistě větší úspěch. Problém je, že takové věci doma běžně nemáme a dětem je nekupujeme, tak přece to nepoběžím kupovat pro spolužáky.

0 0
možnosti

Díky za šlánek, taky mě to už pár dní, díky televizním reklamám leží v hlavě. Nejvíc mě bere masakrátor na hmyz, fakt hodně dobrý... Jen doufám, že u většiny rodičů zvítezí zdravý rozum. Kdybych nějakou takovou harčku dala svému synovi, když byl malý, určitě by si myslel, že ji dostal za zlobení, za trest.R^

0 0
možnosti
Foto

No já si taky myslím, že z některých těch zjevů vydávaných za panenky by holčičky mohly mít noční můry :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS