Diskuse

Megamatky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Žena v domácnosti

4. 4. 2012 23:09
Perfektní!

Děkuji.

0 0
možnosti

studuji VŠ cenzorskou

3. 4. 2012 22:35
no jo klasika

Ženský jsou prostě slepice - stojí stále proti sobě, i když naoko jsou nejlepší kámošky! Proč paní pisatelka se naváží do životního stylu někoho jiného? Z jakého důvodu se k tomu cítí býti povolána? ...a co kdyby někdo takto kritizoval ji? To by bylo povyku....

0 0
možnosti

Aretta

4. 4. 2012 17:15
Re: no jo klasika

;-D;-D no, možná to chtělo "vystudovat" alespoň základku;-D

0 0
možnosti

paulina

3. 4. 2012 12:22
Taky jsem byla taková

až do chvíle, než se ukázalo, že ten mrňous v kočárku je jiný než jeho starší sourozenci. Že nezvládne žádnou hudebku, keramiku, balet ani jiné kroužky, že budeme rádi, když dítko zdárně absolvuje základní školu. Priority najednou byly úplně jinde.

0 0
možnosti

Aretta

4. 4. 2012 17:19
Re: Taky jsem byla taková

Já jsem MOC chtěla být vzorná matka! Už ve školce: "kdo chce angličtinu?" "JÁ!"... "Kdo chce divadelní kroužek? "JÁ"....Paní učitelky si mě po schůzce zavolaly stranou..."No...jakbychomto.. co takhle logopedie, maminko.." ;-) A bylo po megaambicích :-)

0 0
možnosti

milenkamikes

3. 4. 2012 12:19

už mám naštěstí děti dospělé,ale dnešní mámy opravdu lituji. Všichni se někam ženou,děti musejí umět všechno a nic.Na nic nezbývá čas.Naše děti chodily pouze plavat, lyžovat ,brusle - více času jsme trávili spolu. Vyrostly z nich slušní lidé,vystudovali vysokou školu a jsou této zemi něco platní.

Musím bohužel přiznat,že dnešní výchova je jiná -ale horší.Proč musí dítě chodit do keramiky, do houslí,na fotbal atd . -to je fakt takhle všestranně nadané?V

0 0
možnosti

paulina

3. 4. 2012 12:26
Re: já

Proč ne? Moje dcera krásně kreslí, je výborná houslistka, cvičí jógu a na gymnáziu patří k nejlepším studentům. Jediné, čemu se postupem času přestala věnovat, byl balet, naštěstí jsme včas pochopili, že pro něj talent opravdu nemá.

0 0
možnosti

medvěd brtník

1. 4. 2012 15:21
Hlavně furt ty matky kritizujte:

chodí s dětmi do kroužků - megamatka, nevodí děti do kroužků - zanedbává jejich rozvoj, chodí do práce - kariéristka, nechodí do práce - válí se doma, prostě důvod, proč nasadit těm nebožačkám vinu do hlavy se najde dost. Pak se divte, že se nerodí děti. Kdo by chtěl být kvůli tomu pořád předmětem nějaké kritiky. Jsme takové, jaké jsme a basta. Pokud se to někomu nelíbí, ať změní restauraci, jak říkala moje matka.

5 0
možnosti

Gwendolyn!

1. 4. 2012 19:14
Re: Hlavně furt ty matky kritizujte:

Pokud je to vse s mirou, tak si budte takove, jake jste, jenze..

I kdyz chodim do restaurace, kde je cisto a maji vynikajici jidlo a obsluhu, nemuzu rict, ze mi vadi levne pajzly, ktere kazi dobre jmeno gastronomii, ale do kterych lidi chodi, protoze je to levne?

0 0
možnosti

NumLk

1. 4. 2012 10:24
hodnotit matky si netroufam

Kazda mama je nejlepsi pro sve dite at uz mega nebo mini, je to mama a ta je jen jedna. Proc sem ale pisi je muj negativni postoj k soucasnemu trendu "zakrouzkovani" volneho casu detem, bohuzel pak jedinec se nevenuje nicemu poradne a je jen povrchne obeznamen s ruznymi zpusoby konicku. Dalsi negativum je jak pak takove dite nedokaze samo si opatrit zabavu ve volnem case bez placeneho organizatora. Mene casu pak zbyva i na rodinny poklidny zivot. Co takhle po skole jit proste ven nebo jen tak si sednout k babovce a pokecat o vsem moznem ... Jsem asi staromodni.

3 0
možnosti

Baby_Blues

31. 3. 2012 5:59
Mně ani tak nevadí megamatky,

0 0
možnosti

Baby_Blues

31. 3. 2012 6:04
Re: Mně ani tak nevadí megamatky,

to jsem to vzala zkrátka! Pokračování: Alespoň se snaží dát dítěti podle sebe to nejlepší. Ano, někdy nutí dítě do něčeho, čeho ony samy nedosáhly, ale aslepoň se věnují. Co si myslím, že je mnohem horší, jsou matky, které toho na dítě navalí od A až do Z, ale nejsou u toho, samy jsou v práci a vidí své děti na 30min denně. A místo své prvotní funkce vychovatelky, si najmou všechny babičky, dědy, tety, sousedky, paní na hlídání a já nevím koho ještě, aby to dítě na ty kroužky vzalo a udělalo s nima ty ukoly a podobně. To je myslím jedním slovem - ostuda. A že jich taky je spousta. Ty jsou podle mého ve výchově nebezpečnější než ty, co se věnují rodině od rána do večera. Jak nazýváte tyto matky?

2 0
možnosti

dp11

30. 3. 2012 11:52
Megamatky vychovávají nesamostatné jedince

bez vlastního názoru. Takové dítě nemá vůbec čas na sebe. Něco si přečíst, běhat NEORGANIZOVANĚ venku s kamarády. Má naplánovanou každou minutu svého času. Pokud se někdy osamostatní ( vetšinou to trvá dost dlouho ), bude si hledat zase dominantního partnera, který mu bude organizovat život. Bude mít děti....... A tak pořád dokola.

1 0
možnosti

nocenka

30. 3. 2012 12:49
Re: Megamatky vychovávají nesamostatné jedince

No, když pohlédnete níže, tak zjistíte, že dělat cokoliv neorganizovaně, je v očích mnoha totéž, jako nedělat to vůbec a celkově k ničemu.;-D

1 0
možnosti

t.varga

30. 3. 2012 10:42
nejde to jinak

než vám kliknout karmu. to že máte 4 děti, tak to klobouk dolů.

2 0
možnosti

Ježikača

30. 3. 2012 0:14
společně sdílený čas je nejdůležitější.

a důvěra. ale kroužky, když je děti musí dochodit, krom rozvíjení talentu, jsou ještě jiným cvičením. vůle. když dítě ví, že od 15 do 16 musí fidlat, běhat, rukodělat, či jinak PRACOVAT, nezhroutí se, až bude jako dospělý muset pracovat kvůli existenci. muset je hnus. ale občas je to nutnost. když to umíte z mládí, máte náskok. jinak máte pravdu. udřené matičky, projektující si sebe do úspěchu potomků... ale někdy je to daň za měkké hnízdo, někdy vlastní pocit nedostatečnosti. ale obvykle to myslí dobře. aspoň to, ne?

1 0
možnosti

Margot27

30. 3. 2012 7:11
Re: společně sdílený čas je nejdůležitější.

O tom, že to myslí dobře, jsem přesvědčená. Vůbec tím nechci říct, že jsou to špatné mámy. Ale zarazil mě na tom ten kontrast. Místo aby byly spokojené, že jim to pěkně klape, jsou z toho stresu vynervované a přenášejí to i na děti. Nejmarkantnější to je při tom psaní úkolů - kolikrát není daleko k tomu, aby začaly padat facky. :-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik