Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aretta

14. 10. 2011 20:32
Příjemné!

A mám to taky tak:-)R^

0 0
možnosti

paja09

10. 10. 2011 12:48
hurááá, jste zpět!

Taky jsem se děsila, že moje oblíbená blogerka mlčí a mlčí...

Vaše zamyšlení mi mluví z duše...

Jen tu odmlku, prosím, trochu kratší! :)

Krásný podzim.

Pavlína Pecháčková

0 0
možnosti

Margot27

10. 10. 2011 21:44
Re: hurááá, jste zpět!

Milá Pavlíno, ani nevíte, jak mě vaše reakce těší. Budu se víc snažit - kvůli vám i všem ostatním, kteří už mě taky upomínali. Mějte se krásně a díky :-), Markéta

0 0
možnosti

gourmett

9. 10. 2011 13:05
Dobrý den Markétko,

já myslel, že na Vás dolehla taky krize jako naše ctihodné politiky! Podzim mám rád tak jako Vy a sice pro sklizeň celoroční úrody a s tím spojené hodování, ať se jedná o trnkobraní a nebo vinobraní a a v neposlední řadě i pečenou Martinskou husu. 

Přeji Vám i ostatním "blogerům" radostné hodování Jirka.:-)

0 0
možnosti

Margot27

9. 10. 2011 17:22
Re: Dobrý den Markétko,

Díky, nejedná se o krizi tvůrčí, spíš časovou... ale já se polepším. Hezký podzim i vám :-)

0 0
možnosti

vaťák

8. 10. 2011 23:13
Zdravím,

dlouho jste nepsala. Doufám, že se dětem lampionový průvod líbil.

Letos byl začátek podzimu krásný. A i když už všichni straší zimou, myslím, že podzim to ještě nevzdá.

Přeji pěkné podzimní dny.

0 0
možnosti

Margot27

8. 10. 2011 23:40
Re: Zdravím,

Taky zdravím. Poslední dobou mám tolik práce (já vím, že je to blbá výmluva), že prostě nestíhám. Ale nosím v hlavě několik námětů, tak snad na sebe příští články nedají tak dlouho čekat. Lampionový průvod jsem nakonec odpískali, protože se rozpršelo, ale závěrečný ohňostroj jsme viděli aspoň z okna koupelny :-). Pěkný podzim i vám.

0 0
možnosti

jarinka

8. 10. 2011 21:58
Podzim u nás na horách

je nádherný, a to za každého počasí. Ať svítí sluníčko, anebo se přes kopce valí mraky. Pajduláci v kauflandech mě nezajímají, nevšímám si jich jako většiny zboží. Na hlouposti a malichernosti nemáme čas, když venku se děje něco tak krásného. Což takhle místo pajduláka vzít potomka na túru na některou z tisícovek?

0 0
možnosti

paulina

8. 10. 2011 18:29
Nesnáším podzim

Babí léto pominulo, venku je hnusně, tma a prší. Nemůžu sušit prádlo na dvorku, kotel hučí a čísílka na plynoměru přibývají závratnou rychlostí. Čeká nás půl roku zimy a tmy.

0 0
možnosti

jaroslav_1

8. 10. 2011 17:41
...

Jakmile nastane září a říjen

nastává hemžení obchodních hyen

K smíchu jim starosti moje či vaše

hlavně že nacpou nám do tašky mikuláše

:-)R^

0 0
možnosti

Margot27

8. 10. 2011 17:45
Re: ...

Pěkné :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik