Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

denydeny

5. 12. 2010 22:29
Pro ženský časopis ideální

Čtení pro ženské, cílené pro muže.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 12. 2010 22:29
A co když ten...

...debil, který musí zavolat matce, aby se přeptal, jak se vkládá do pračky kapsle pracího gelu, je prostě přesně ten maskul...který zabil mamuta, dotáhnul ho do předsíně...a znaven po lítém boji jeden na jednoho...zkouší i své jiné vlohy? ;-);-D

0 0
možnosti
H

Haidy

10. 12. 2010 17:29
Re: A co když ten...

Jo a toho mamuta zabil dle rady svojí mamá.  Nebo se jí tehdy říkalo maumau?  Myslíte, že si s ní mobiloval kouřovými signály? :-/

0 0
možnosti
JM

gourmett

1. 12. 2010 21:45
Markétko

pro mě je to moc pěkná "předvánoční úvaha", na téma ŽIVOT.G.:-)R^

0 0
možnosti
MD

Margot27

1. 12. 2010 22:07
Re: Markétko

Díky :-)

0 0
možnosti
IP

deviv

1. 12. 2010 15:18
Moc krásně napsáno

cítím to stejně R^R^;-)

0 0
možnosti
MD

Margot27

1. 12. 2010 17:11
Re: Moc krásně napsáno

Díky :-)

0 0
možnosti
S

stedrik

1. 12. 2010 14:55
jo, jo a zase jo

některý ty myšlenky mě napadají tak šestkrát denně.

Škoda, že jsem český muž a jsem sticha a mám ohlej hřbet a musím jít ještě po obědě vydělat na nájem. (a pořád to nebude stačit, měl jsem se narodit jako cizinec, bylo by to o mnoho lepší):-)

0 0
možnosti
FH

Bouše

1. 12. 2010 13:39
Docela dobrý debil je také ten maník,

kterému manželka spravila auto, zatímco on v potu tváře nese minikošíček s posbíraným prádlem. :-P Dobře napsáno, i když můj názor je, že ve správném manželství (partnerství) nezáleží na tom, kdo přitáhne domů většího mamuta. :-) 

0 0
možnosti
RK

Renatus Karmín

1. 12. 2010 13:37
Aby muž

na sobě zapracoval, potřebuje motivaci. Tou mu vlastní žena v 90% rozhodně není. Buď jej tedy budou motivovat jiné ženy, neboli bude mít milenky, a nebo nic. Je zajímavé, že jeden a tentýž muž je z pohledu milenky skvělý a z pohledu manželky trouba. Proč by tedy měl o své "dokonalosti" složitě přesvědčovat manželku, když v případě jiných žen je to tak snadné. Neznám nikoho, komu by se chtělo dělat víc než musí.

0 0
možnosti
F

fanda1

1. 12. 2010 13:42
Re: Aby muž

;-) No já mít ženu blogerku, raděj si najdu milenku;-D

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

1. 12. 2010 13:24
Koukám, že to mám zařízené asi nejlíp...

... nemáme totiž televizi...

0 0
možnosti
T

Toho_bohda_nebude

1. 12. 2010 13:15
...

Zvláštní, já jsem vždycky pocit, že reklama dělá debílka spíš z žen. Když vidím, že moderní ženě asi stačí k životnímu štěstí pouze blankytně čisté prádlo, bezvadně uklizená domácnost a dokonalá pleť, tak se divím se, že žádná feministická organizace ještě nepodala žádné trestní oznámení.

Takže autorce se buď úspěšně podařilo nepochopit jednu nehezkou pravdu o reklamách anebo si skrze reklamy ventiluje svoje zhrzené představy o emancipačně uvědomělém muži 21.století. Osobně si myslím, že je to bohužel ten druhý případ.

0 0
možnosti
K

kfalstaff

1. 12. 2010 13:13
Píšete, že budeme

"sedět bolestínsky u cesty, vyhození ze sedla a vyvedení z konceptu, otřesení a nejistí sami sebou..."  Někteří z nás možná ano. Co když vás ale jiní vymění za ženy, které dovedou nejen "dohánět", ale i hýčkat a obdivovat? Nebožtík MUDr. Plzák je tuším nazýval Ženami s velkým Ž... ;-D Jinak ale píšete moc hezky, takže KARMA R^

0 0
možnosti
IM

Flamengo

1. 12. 2010 15:15
Re: Píšete, že budeme

To bude zalezet na tom , kolik zen s velkym Z opravdu je. Ja bych si tipla , ze tech druhych uz bude v soucasnosti vic .

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7773x
Jako překladatelka denně převádím myšlenky jiných lidí, tak mám občas chuť napsat něco sama. Snad vás moje slova pobaví, dojmou nebo přivedou k zamyšlení.

Seznam rubrik